Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fatal

27. 05. 2006
1
0
1271
Autor
Blaznivkaaa

Dnes se mi strašně stýská po lásce

Nikdy jsem nevěřila v moc jediného seznámení. Nevěřila jsem, že by mohlo ovlivnit celý lidský život. Nevědoma si svého omylu jsem se stýkala s nepřeberným množstvím lidí. Toužila po teple lidského těla, po síle přátelského objetí. Vytvořila si obrovskou skupinu známých, kteří mě zdraví, povídají si se mnou, mají mě rádi, milují mě. Nakonec jsem zjistila, že veškeré snahy najít si ideálního partnera jsou v podstatě nemožné, pokud člověka předem nepoznáte a nevěříte mu. V tu chvíli jsem si uvědomila tu prozřetelnost osudu, onu zvláštní sílu, která Vás stejně vždy přivede k člověku, na kterého byste nikdy nepomyslili. Najednou mě zabolelo u srdce a cítila jsem stesk. Snad duše plakala. Co když ona fatální láska, ono důmyslné pojetí fantazie nepřijde? Co když všichni Vaši blízcí odejdou a najednou nebude nikoho pro koho byste byli ti praví?
Bacil
19. 06. 2006
Dát tip
Já bychtaky neházel zbraň do obilí :-)

stenos
27. 05. 2006
Dát tip
Jo najde...partner...ideální nedodržujou pravidla silničního provozu.

lukášj
27. 05. 2006
Dát tip
on sa vždy niekto nájde

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru