Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes zas...

29. 05. 2006
13
1
8112
Autor
papouch

pod dojmem a s věnováním sjuuugestivního struhadla Erikova hlasu

I.

Dnes zas
promluvilo Dítě na skleněné louce
O tom, že:
Tehdy z pater Business street svítilo rozpálené skryto
a z těch obrácených struků stékalo sperma samot po stěnách
jež kvílí.
Kvílí jak sten kácené sekvoje.

(jen tak)
Jen tak ze srandy!
Založit si Hippies.
(i když dnes do šanonů už)
Ale
stále stále stále
nám
dětem s květem
z dáli zní
If you comming....


II.

Živote
s důlkem pupíku studny v poušti
já tě neopouštím
jen trávu po horách zasévat zachtělo se
zapadnout na rozblácené cestě se sluncem
a do moře vnořit vlastní zbytečně ztopořený nůž

Jsem zas
Eleanor Righby


III.

A zatímco třiasedmdesátiletý Gary Snyder
má své (zatím) poslední dítě s přítelkyní
které je třicet dva
tak
já bloudím třetím patrem
a marně
marně hledám Tvé bradavky
a medově prosluněný
jazzový
hlas

1 názor

mperdik
17. 04. 2007
Dát tip
Och, docela dobré. Takový "Giensberg"...

zolli
11. 06. 2006
Dát tip
Možná na pytel historicky, ale odhlédnuto od skutečností, které neznám je tam spousta nádhery a poetičnosti. řekla bych - přepracuj ji, ale obávám se, že by se z ní vytratilo to nádherné spontáno, které v ní přebývá.

papouch
09. 06. 2006
Dát tip
hahááá tak zpět, všechno je špatně :-) Ten pán, co má 73 let a má dítě s 32letou přítelkyní není Gary Snyder, ale František Sklenář, básník žijící v Lisabonu... Čímž je celá ta básnička na nic, napytel a nahouby. :-((

zolli
09. 06. 2006
Dát tip
hm moh to bejt hezkej koncert, škoda, že jsem to neslyšela. Určitě po něm zůstala supr baseň.

děvče
05. 06. 2006
Dát tip
Vzpomínám, jaks mě učil zpívat jazz... Sákryš, ženská, tohle je synkopa?!... No, raději si zazpíváme Andulko Šafářová... Taky vzpomínám na to, jak si k nám přijel, abys mi dovezl jednu knížku na zkoušku. V 9 večer po práci. Dals mi knihu, 2 pusy, obětí a zase jel. Taky vzpomínám, jaks mi nosil snídaně do postele, po těch nejkrásnějších nocích, jaké jen může ženská zažít. Vzpomínám na to, jak jsme seděli v kuchyni u stolu. Všude plno něhy a pohody a sýrů a zeleniny. Vzpomínám často... ...na Tvoje hnědé oči, na to Tvoje ..."Zdeňulko" na Tvoje zelí se sojou a na to, jaks mě učil fotit a vyvolávat a zpívat Summer time a zpívat po milování... Vzpomínám často...


kouřim cikaretu palmal jakoby mi někdo do ní nasral furt se na něco ptam dyž du k vam. nikdo nic neví dyž se ptam jesli mě máš ráda nebo je to klam. kouřim cikaretu palmam zlehka vyfukuju čoud dyž si včera nebyla doma tak sem : Na tvý záda vytetoval nápis " Všechno je jinak ! " Už se neptam ( jak moc mě máš ráda )

kouřim cikaretu palmal jakoby mi někdo do ní nasral furt se na něco ptam dyž du k vam. nikdo nic neví dyž se ptam jesli mě máš ráda nebo je to klam. kouřim cikaretu palmam zlehka vyfukuju čoud dyž si včera nebyla doma tak sem : Na tvý záda vytetoval nápis " Všechno je jinak ! " Už se neptam ( jak moc mě máš ráda )

Zbora
29. 05. 2006
Dát tip
Ty umíš i vážně??? :o) ...a sakra vážně...pukrle. t

dadik
29. 05. 2006
Dát tip
heleme heleme papouška... .) t

Ciza
29. 05. 2006
Dát tip
Kravina :o)))))))) márně hledám tvoje bradavky, tak buď si teplej a chápu tě nebo neschpnej :o))))

krempi
29. 05. 2006
Dát tip
uaaau, musim uznat, ze tato je....je v nej skratka povedane vse...T

oleandr
29. 05. 2006
Dát tip
tak se tedy povedla má šmrnc...

papouch
29. 05. 2006
Dát tip
jasněže Erika.. .-) když jsem to přepisoval, tak jsem byl mírně ovíněn a pletli se mi Evžen, Erik, Egon, Emil, Emanuel, Eusebio a Eduard a všechno na světě mi bylo Egál :-)

Honza_Princ
29. 05. 2006
Dát tip
nejsem na vlně ale II to je dobrý oddíl :))

Yeziiinka
28. 05. 2006
Dát tip
Vau. *********!

sjuuu
28. 05. 2006
Dát tip
papouchu, míníš zajisté velikého struhadlohlasého erika se zády širokými od východu na západ a dost možná ještě dál. dostihneš ho buď na stránkách jeho nakládatelství www.vetusvia.cz, kde mu můžeš skazáť skaz, nebo na telefénu, který ti putuje do počty. nebo, ptačisko, vyčkej do čtvrteční akadémie a udělej tam ňákou ftákovinu! (a jinak: za tohle ode mě máš poklepání po rameni a flowers in your hair - ale těch bude potřeba hoooodně :)

JiKo
28. 05. 2006
Dát tip
tyjo, tys přitvrdil :-)

papouch
27. 05. 2006
Dát tip
sjuuuííí .. nemáš kontakt na Evžena? Rád bych mu to věnoval .. i kdyby to přede mnou hodil do koše, tak by mi to udělalo radost .. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru