Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kotě

28. 05. 2006
6
0
1856
Autor
karmen
Máš chuť si semnou hrát? Chceš mě jako svého kamaráda? Jsem malé kotě, Co rádo spalo v kožené botě. Hlaď mě je to tak příjemné! Nech mě si s klubíčkem kutálet. Však ještě před prací, Můžeš chvíli otálet. Mléčko do misky Mňam Víš, že to mám moc ráda! Hladkou srst si občas umažu Od sazí U tvého krbu. Jen chvíli se mračíš, A pak Tvá ruka mě pohladí. Otřu se ti o tělo Vrásky z čela vymažu Hledíš na mě Oči ti září. Říkáš potichu:“pojď ke mě, neplač Máří!“ Šeptáš Plísníš mě Přesto víš, Že já vím, Když k tobě do postele si lehám, Drápky peřinu tvou svlékám. Patříme k sobě Nemusím se ptát Vím co je ti k prospěchu, Kdy potřebuješ útěchu. Tak zase zítra ve stejnou dobu Budu ležet v tvé botě Na posledním schodu Až dostanu něco k jídlu Mléko či vodu, Abych vše spláchla. Tak večer až přijdeš z práce U dveří na posledním schodu Bude ležet tvé zrzavohnědé kotě Tvá Máří Co zažene ti z tváře Denní stáří. Víš, že večer Až ty usneš Ráda i nerada z tvého tepla bych pláchla. Tak se usměj Zatím se měj Večer u tvého vchodu Budu věrná Ikdyž občas dotěrná Ležet na tvém posledním schodu. Vím, že máš mě rád Ty jsi můj lidský kamarád!
Štírka
12. 06. 2006
Dát tip
..je to milé...:-)

karmen
28. 05. 2006
Dát tip
kuju:)

Nickyx
28. 05. 2006
Dát tip
jednoduché, ale milé...*

Čumák
28. 05. 2006
Dát tip
pokud je to o koteti, tak je to fajn. a pokud to neni o koteti, tak je to fajn. *

karmen
28. 05. 2006
Dát tip
ale mno ja taky ne:)

Jolana19
28. 05. 2006
Dát tip
to je milý, jen nevím jesli je to jen o kotěti :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru