Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JSI SRAB

16. 03. 2001
1
0
2393
Autor
Kamenna_Tvar

2000 - To jsem asi musela být hodně naštvaná! :)

Jsi srab a srabem zůstaneš! Co Ti mám na to jiného říct? Je to Tvůj život a je jen na Tobě, jak se k němu postavíš. Ale já míním žít a ne jen tak přežívat já se chci cítit sama sebou a taková mohu být s Tebou i bez Tebe. Jen tuším, že jsme si tolik blízcí a proto je mi trochu líto, že máme k sobě tolik daleko, jen protože si to nedokážeš přiznat. Jen cítím, že Tě to bude jednou mrzet až mne uvidíš s jiným mužem... Pak už bude ale pozdě!
a o čem teda básničky jsou? myslím, že každý má básničky na něco jiného a má na ně taky jiná kritéria... já mám tahle...

g_morr
23. 06. 2003
Dát tip
ne. o pocitech básničky nejsou. většinou. a v téhle "uvolněnosti" je svoboda ryby, kterou táhnou na háčku jednoduchosti a ona je ráda, jak lehko se jí plave.

jo, poslala jsem ho presne tam, kam patří!!! :o)))))

hermit
16. 03. 2001
Dát tip
taky pěkně průzračné i v té naštvanosti, ale přijde mi to tolik epické, až to připomíná spíš dopis, než báseň **---

rire
16. 03. 2001
Dát tip
napsat to je mnohem jednodussi nez opravdu rict a rict to jeste vcas

Stínovlas
16. 03. 2001
Dát tip
No já z toho mám tentýž dojem jako hermit. Nepřipadá mi to jako báseň.

Je pravda, že je to hodně o pocitech a o tom přece básničky jsou, ne. Taky je pravda, že je to poněkud volnější, ale já mám svobodu ráda... :)

Bibša
16. 03. 2001
Dát tip
Tvářičko, ty se umíš hezky rozčilovat. Horší je, že psát nestačí... co takhle činy... popíšeš nám výsledek?

Carodej
16. 03. 2001
Dát tip
Je v tom velká pravda.... ale jak málo se nám jí v reále dostává nebo jak málokdy včas...

ulita
16. 03. 2001
Dát tip
pane jo, tohle je skoro donaha, nemýlím-li se...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru