Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na aktuální téma

17. 03. 2001
28
0
7946
Autor
clovrdik

Si takhle jdu a proti mně taková
kulhavá, divnej kukuč a hubu samá slina.
Tak jsem ji umlátil lopatou.
Beztak to byla kráva ...

sazzy
21. 01. 2004
Dát tip
kam se po přečtení Tvé básně zvrhla ta debata je naprosto šokující!!! :o) chicht ale mě se to líbí pane učiteli :o)

clovrdik
21. 01. 2004
Dát tip
sazzy, viď ? :-))

sazzy
21. 01. 2004
Dát tip
to teda :o)))) někteří lidi nevěří, že....... :o)))) úžasný jen vědět kdy přestat, to je taky umění :o)

ssaamm
20. 05. 2003
Dát tip
výborné-Tip

clovrdik
11. 01. 2003
Dát tip
MdF : nic ti nebrání kouknout na ty díla teď :-)); ale jinak díky za názor :-)

MdF
10. 01. 2003
Dát tip
tvůj styl se mi moc líbí! škoda, že jsem na ty tvoje dílka nenarazil dříf!

Josefk
13. 11. 2002
Dát tip
další pravda a hustá! :-)

clovrdik
10. 11. 2002
Dát tip
Prouzo, máš pravdu; ale blbůstkově jsem tu debatu naladil ... :-) díky za kritiku

Meggie
05. 08. 2002
Dát tip
teda fuj - seš hroznej :o) - ale mile

Gatty
19. 06. 2002
Dát tip
ty znáč toho kluka, co zmlátil kluka mý sestry? Moh by to bejt on, povídal to samý

clovrdik
19. 06. 2002
Dát tip
Gatty - neznááám; tohle mě napadlo v doběš, kdy to fakt bylo aktuální téma ... cestou od Třech schůdků :-)

crayfish
28. 02. 2002
Dát tip
Nejvíc mě baví ty Greenpeaceovské fráze, jako: GM se vyuziva hlavne ke zvyseni uz beztak astronomickych zisku par nadnarodnich koncernu. :)))))) Doufám, že jste se byli všichni mlátit pod Kongresové centrum při zasedání Světové banky a MMF. Taky mě překvapilo, že by báseň mohla být o zvířatech. :))) Tip.

Norek
17. 02. 2002
Dát tip
hustotka

Krel
26. 01. 2002
Dát tip
dobré..:-))

Amanda
26. 01. 2002
Dát tip
No teda to je blbustka jak strevo :-)))

Aki
23. 01. 2002
Dát tip
Zase jedna, která mě dostala :o)) že by mohlo jít i o dobytek, mi došlo až po přečtení některých kritik... :o)) Kdybych měl brát tenhle svět vážně, už hezkých pár let visím někde na stromě... Parádní blbůstka :o) *

gd
21. 01. 2002
Dát tip
* a jen tak bokem: posledni prispevek od tebe je nekdy v listopadu, to jses posledni dobou nejakej mimoradne spokojenej, ze uz nepises, co?

gd
21. 01. 2002
Dát tip
38(:)

clovrdik
14. 01. 2002
Dát tip
rebecco, :-)) nějaká lopata se vždycky najde :-)

Blaznivkaaa
24. 06. 2001
Dát tip
Tak hrozný to nebude, já jsem taky šílená ... :o)

:)

Climaster
21. 05. 2001
Dát tip
FLO:...myslim, že by se ta kráva nenechala....teda jestli by si jí neměl/a přivázanou na řetěze.....potom by si jí umlátil/a jedna radost....:((((

FLO
16. 05. 2001
Dát tip
Ještě avi

FLO
14. 05. 2001
Dát tip
Směju se až se po zemi válím.To je fakt drsný. No a co ta debata tady?Eště že sem to nenapsala já.Jasně, no, zabíjet krávy se nemají, ve velkým, to ne. Ale umlátit krávu lopatou je sranda,ne?Šlapete po žížalách a zaleháváte brouky a děláte frajery, protože když někdo zabije krávu lopatou, tak je to víc vidět, no. A to je celý. A tipa k tomu. Protože se bavím.

FLO
14. 05. 2001
Dát tip
Jo a pokud to teda není o zvířatech, tak se směju dvakrát tolik a beru si sebou lopatu. Těším se, až potkám vola. A že nemusím chodit daleko...

Climaster
09. 05. 2001
Dát tip
Eternal:....omyl...nemoc SLAK je LÉČITELNÁ....akorát pro EU je ekonomicky výhodnější je zabít...vysvětlím příště(pospíchám)

CAIN
25. 04. 2001
Dát tip
možná mi to neuvěříš...je mi jí líto....

KID
19. 04. 2001
Dát tip
Tak to je hustý... :))) Sem málem vybouch, to je fakt sqjelej nářez !! Určitě *!!!

ulita
17. 04. 2001
Dát tip
Cava: to nic, to nic...

ulita
17. 04. 2001
Dát tip
Cava: to nic, to nic...

Cavalera
16. 04. 2001
Dát tip
ulita: ok .... třeba až se někdy potkáme:-)) ... ju už jsem zjistil, proč jsi mě uháněla na chatu ..... zapoměla jsi mi dát avízo a já jsem sem už nešel a zapoměl na to ... nebo dala a já ho omylem smazal .. to je má omluva. a někdy, ahojky:-)

ulita
26. 03. 2001
Dát tip
Cavalera: jen opakuji - tohle téma je na debatu, na kterou tu není ani prostor, ani čas. To co jsi mi napsal se nevylučuje s tím, co jsem o něco výš napsala já. Nemůžeš mi vyvracet názor, který v podstatě ani neznáš.

Katerina
25. 03. 2001
Dát tip
to o tom michani genu ovoce a zivocichu jsme meli pred par lety v nekolika textech na anglictinu, to se fakt zkouma a v USA se to mozna i opravdu zavadi, ale o tom nevim nic blizsiho... a vubec se mi to nelibi, GM se vyuziva hlavne ke zvyseni uz beztak astronomickych zisku par nadnarodnich koncernu, vubec to neni v zajmu lidstva, ale jako vzdycky jde zase jenom o prachy!!!

Cavalera
25. 03. 2001
Dát tip
Kateřino, prosím ... to na tom krku!!!! Kdyby se nemutovalo ibilí, tak jsme už dávno všichni pochcípali hladem, kdyby se nešlechtilo ovoce, tak ty banány co máš v krámě, ty pomeranče atd. nikdy takovýhle mít nebudeš .. a je toho spousta a spousta ....

Katerina
25. 03. 2001
Dát tip
nerikam ze vsechno je spatne nebo ze vsechno je dobre, nic neni cerne nebo bile, takovy uz je zivot, Cavalero... :-)))

ulita
25. 03. 2001
Dát tip
Cavalera: na roubování mám vzdělání - jsem totiž zahradnice, takže si tomu lehce troufám rozumět... a na úplnej závěr: víš, že i bez GMO je v současné době NADPRODUKCE potravin? Katerina: tak nějak, dík!!

Cavalera
25. 03. 2001
Dát tip
No Kateřino .. komentář k věci, děkuji. Ulita: Ať už nadprodukce potravin je, nebo neí, nemění to nic na tom, že bez šlechtění by sme se prostě neuživili. Nemluvím o šlechtění v posledních 5-tiletech, ale i tady. Takže znovu a po lopatě. Když zůstanu u toho obilí, tak dříve (a dnes samozřejmě také) se šlechtilo, čili rovněž se upravoval genetický kód rostliny, ovšem "zvenku", protože jsme nebyli schopni pracovat jen s ním a tak se rostliny všelijak upravovaly, tak aby měly ednak větší výnosnost, dále např. menší lámavost, byly vyšší, nebo nižší, měly oddolnost vůči plísním, nebo vyhovovaly pro určitou podnební oblast. Jediný rozdíl dnes je v tom, že dokážeme pracovat se samotným kódem a přesně tak ovlivňovat žádané vlastnosti rostliny, mnohem efektivněji. Žádný vliv na zdraví rostliny, resp. na jejího žrouta tedy člověka to nemá. Prostě jen vložíš informaci, která řekne, tahle pšenice poroste do výšky 30 cm, stejně jako se to dělalo dřív. Mimochodem ty úpravy mají vliv i na to jak hodně se budou používat postřiky. A argument, že i bez GMO je nadprodukce potravin je zcela zcestný, neboť jde o pouze jiný způsob, jak se dobrat výsledku, než bylo a stále je běžné. Nebo si vgážně myslíte, že to obilí, co rostlo před deseti roky na polích bylo od "pána boha"? Samozřejmě, že ne, bylo zmutované s upraveným genetickým kódem. To samý platí pro dobytek, apod. A znovu Vás žádám, aby jste mi prozradili zdroj, kde jste se dobrali k tomu, že se kříží ovoce s rybami. Že to byly texty na angličtinu mi přijde být .. no ehm ... nenapsal to nějaký Čech, aby jste měli co překládat?:-)

Jochanien
24. 03. 2001
Dát tip
To: Cavalera: připadá Ti normální mít geneticky upravený jahory rybím genem?! Já ryby celkem nerada a tak teď mi to rozšířili i o jahody, či co...

Cavalera
24. 03. 2001
Dát tip
Někdo upravuje jahody rybíma genama? Fakt jo? A kde to psali? V Blesku?

ulita
24. 03. 2001
Dát tip
Cavalera: blesk nečtu a řetízky nenosím - vždycky takhle vyjíždíš, když má někdo jiné informace a nebo nedejbože jiný názor než ty ??

ulita
24. 03. 2001
Dát tip
avízo - poslední dobou zapomínám:)

Cavalera
24. 03. 2001
Dát tip
Tak mi prosím Tě ulito řekni, kde to psali.

ulita
24. 03. 2001
Dát tip
zrovna téma GMO je asi na delší - a klidně i osobní- debatu. Prostě jsi mi připadal agresivní - i když sama vím, že NĚJAK napsané věci často vyznívají JINAK, než autor zamýšlel...Samozřejmě bych se tě nerada dotkla. Co se týče GMO tak nemám úplně jasno v tom, co si myslet - ale mám strach a mám na něj právo.

clovrdik
24. 03. 2001
Dát tip
Ulito, to co říkáš je velmi nebezpečný z hlediska vývoje a rozvoje vědy. Vědci nejsou ďáblové, ale lidi zkoumající zákonitosti přírody kolem nás. A jelikož charakteristika organismů je dána genetikou, je zákonité, že je genetika zkoumána. A je-li prozkoumána, aspoň z části, je logické, že se využívá. Tohle není špatně, ale dobře. Strašení škodlivostí zavání humaniťáctvím, které je brzdou pokroku a výzkumu obecně. Chceme-li zpátky na stromy, bojme se vědy a pokroku. Nechci zpátky na stromy, proto se s Tvým názorem nomůžu a nechci ztotožnit.

ulita
24. 03. 2001
Dát tip
clovrdik: asi tu došlo k informačnímu šumu - můžeš mi laskavě ocitovat, kde mluvím o škodlivosti GMO nebo o tom, že vědci jjsou ďáblové ?? Podsouváš mi něco, co tu nezaznělo a už vůbec ne z mých úst - a to zase přijde nebezpečné mě!!

Cavalera
24. 03. 2001
Dát tip
Takže celá Tvá argumentace je založená na osobním pocitu a strachu? A s tím mi vytýkáš, že po Tobě vyjíždím, když zde roubuješ ryby s jahodama?

clovrdik
24. 03. 2001
Dát tip
Fakt že jo, v červnu očešu jahody a šupiny schovám pod polštář, proč čekat až na vánoce, no že jo :-))) Ulito, mluvíš o ničím nepodloženém strachu a to mi stačí k tomu, abych napsal to, co jsem napsal. A zatím si stojím, ležím, sedím, prostě všechno, co mi můj momentální stav po dvou litrech vína s kolou dovolí.

ulita
24. 03. 2001
Dát tip
Cavalera: brambory s rybama - a ne jahody s rybama :) Clovrdik:dejme tomu, že ten strach je skutečně ničím nepodložený (i když je to značeně diskutabilní tvrzení), ale to tě neopravňuje k tomu, podsouvat mi něco, co jsem neřekla!! P.S. : myslíš, že na pocitech nezáleží?

ulita
24. 03. 2001
Dát tip
Cavalera: brambory s rybama - a ne jahody s rybama :) Clovrdik:dejme tomu, že ten strach je skutečně ničím nepodložený (i když je to značeně diskutabilní tvrzení), ale to tě neopravňuje k tomu, podsouvat mi něco, co jsem neřekla!! P.S. : myslíš, že na pocitech nezáleží?

Cavalera
24. 03. 2001
Dát tip
Sorry ulito, Ty jsi neroubovala jahody, ale brambory s rybama. Jahody roubovala Jochanien. No jste asi obě šikovný zelinářky:-))

clovrdik
23. 03. 2001
Dát tip
ulito, jéééžišimarjááá, kde to bereš ?? Kdyby si se koukla pod mojí báseň "Co se to jurva děje ", v kritikách ( dá-li se to tak vůbec nazvat ) používám výraz " humaniťák ". Tak to je přesně ono, co předvádíš.

Cavalera
22. 03. 2001
Dát tip
Souhlas tamí jen s jednou malou výhradou .... pokud je nyní moderní mluvit o geneticky upravovaných rostlinách, tak je nutné si uvědomit, že geneticky upravované rostliny jedli lidi už před 4000 lety, stejně jako před 50-ti .. 20-ti ... všechny rostliny , které rostou na polích jsou geneticky upravené s tím rotzdílem, že dnes se pracuje se samotným genetickým kodem a rostliny se tak upravují na větší odolnost vůči plísním, menší lámavost, větší výnosnost apod. to samé se ale dělo i dřív ... kdyby si jen tušila co existovalo a existuje ústavů, které upravovaly rostliny, zářením, křížením aopod. všechno to je a byla genetická úprava rostliny. Pouze dnes, když věda dokáže pracovat se samotným kodem se stalo moderní nadávat na upravený rostliny ... jsou stejný jako ty ostatní.

clovrdik
22. 03. 2001
Dát tip
V podstatě viz. Cava. To znamená, že souhlasím s tamiko s výhradou těch upravovanejch rostlin. Prostě viz. Cava :-)).

Katerina
22. 03. 2001
Dát tip
Hura, jsme lidi, stokrat skodlivejsi nez blba slintavka a kulhavka, kam se na NÁS hrabe nejaka choroba...!!!!

ulita
22. 03. 2001
Dát tip
Tami: máš dvě možnosti: hodit si to, nebo jít učit malý děti Cavalera: asi máš v něčem pravdu, ALE před těmi X lety byly podmínky jiné než dnes (třeba co se týče vymírání druhů) a navíc se tenkrát nekřížily brambory s rybami jako dnes...

Cavalera
22. 03. 2001
Dát tip
ulita: nečti blesk a mysli tím co máš na krku (není to řetízek)!

ulita
21. 03. 2001
Dát tip
Joch. : to doufám!

Kangi
20. 03. 2001
Dát tip
mně se to tejda vúbec nelýbý, protoše nemam ráda zcerni umour

kafka
20. 03. 2001
Dát tip
típí *!

Jochanien
20. 03. 2001
Dát tip
To: ulita: když to vezmeš tak, že ona se prožitém utrpení posunují do oblasti, kde už netrpí (resp. jejich duše), třeba se tam mají daleko lépe, než s námi, kteří jsme jim nemohli dát lásku. Jejich hubením třeba pomůžeme ke konečnému vyhubení nás všech.....:-)))))

clovrdik
20. 03. 2001
Dát tip
Jochaninen, konečně mi někdo vysvětlil, o čem jsem vlastně psal :-)))))))))))))) Na tohle bych fakt nepřišel :-)))).

Jochanien
20. 03. 2001
Dát tip
hm

Vio
18. 03. 2001
Dát tip
Strange world... TIPík

soale
17. 03. 2001
Dát tip
jo .. to je onooo ... tiiipp

clovrdka
17. 03. 2001
Dát tip
Ty ses rozjel, clovrdiku. TIP!

Astalavista
17. 03. 2001
Dát tip
Skvěle, chválím. *

Cody
17. 03. 2001
Dát tip
... T I P !

Funda
17. 03. 2001
Dát tip
Nezbívá než souhlasit s tamiko.

Cavalera
17. 03. 2001
Dát tip
A je to o zvířatech? TIP

Eternal
17. 03. 2001
Dát tip
Tami, bohužel nemáš pravdu. Ta nemoc se šíří i vzduchem, inkubační doba je 14 dní. Nedá se léčit. Ikdyž pro člověka není nebezpečná. Lepší vybít jedno stádo, které je podezřelé, než aby vyhynula během několika dní všechny stáda v ČR. Ani si nedovedeme představit ekonomické důsledky. Navíc dosavadní protiopatření jsou docela mizivá... A lopata stejně nepomůže, prý pomáhá jedině napalm. Tip rozhodně nedám, ikdyž je to blbůstka. Připadá mi to jako si kopnout do umírajícího a ještě se tomu zasmát.

clovrdik
17. 03. 2001
Dát tip
Cavo, na tvoji otázku musím odpovědět, že není :-)))

Jochanien
17. 03. 2001
Dát tip
fšude kolem mne stříkají slzy z mých očí.....:-)))) směju se až pláču (že by nad těma kravama?)

ulita
17. 03. 2001
Dát tip
viz Eternal - taky mi není do smíchu při pohledu na hořící hromady zubožených zvířat

clovrdik
17. 03. 2001
Dát tip
ulito, však to taky není o zvířatech ...

ulita
17. 03. 2001
Dát tip
a o čem tedy?

alina
16. 03. 2001
Dát tip
:o))))) bůůůůůů *o*

JiKo
16. 03. 2001
Dát tip
Ty seš vůl :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) TýAjPí i když se stydím za ty vulgárnosti!!!! :-))

ruby
16. 03. 2001
Dát tip
tipik!!! paradni.-))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru