Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čtu si v Tvojí (pří)ruční mapě

04. 06. 2006
5
7
2326

ČTU SI V TVOJÍ (PŘÍ)RUČNÍ MAPĚ


Proč nemáš čáru života?

A neříkej, že se mi to jenom zdá,

proč máš tak temnou rýhu osudu,

v které chybím.. já.

I do tvé brázdy srdce nahlédnout smím,

leč dlážděná je kamením.


(myslíš, že by sis je mohl -pro mě-

nechat překopat?)


7 názorů

Všechnu tvorbu mám osobní, páč sem ji psala já:)

Gregory
04. 01. 2008
Dát tip
Máš většinu tvorby dost osobní a to mám rád, takže jedině chválím!!! I tady ta se mi líbí!!!

No nevim:)) Nejsem si jistá, že ho umim dodržovat. Ta poslední ani nějak není o rytmu, ale o jednom silným prožitku. Budu ráda, když to dočteš dokonce, du se na tebe mrknout

dee-dead
29. 04. 2007
Dát tip
Teď přemýšlím...vytknula nebo vytkla?...radši nic:)))

dee-dead
29. 04. 2007
Dát tip
Já měla tentýž problém a mnohdy mám i dodnes, nedávno mi jedna slečna vytknula, že by přidala do řádku "si" a já se nemůžu smířit s tím, že by to naopak se "si" pokulhávalo v mých očích:))) Začala jsem u prvního dílka, ale vzhledem k mé nespavosti nejspíš projdu všechny, tak u posledního Ti už rytmus určitě vytýkat nebudu:)))

Dee-dead - díky moc, to je jedna z mých prvních, myslím, že jsem ani nevěděla, že něco jako rytmus existuje:)

dee-dead
29. 04. 2007
Dát tip
Rozumím Ti:) Moc pěkné, i když ohrané téma, zajímavě podané, jen v šestém řádku Ti trochu škobrtnul rytmus... Přesto velká *

Diana - díky ti

Diana
18. 10. 2006
Dát tip
Mně se moc líbí. Ačkoliv téma tradiční, zpracování je nápadité. Navíc je básnička velmi milá..:-) T*

Ale jdeš na to dobře, to je fuk kde končíš a kde začínáš:) Nj tohle je fakt subjektivní, mě se na to ta závorka docela zamlouvá, ale to je věc názoru. každoádne děkuji moc za trpělivost při čtení a za vyjádření, potěšilo. Vítám a tobě též barevnější zítřky. Ještě jednou dík

Chareas
07. 10. 2006
Dát tip
...asi na to nejdu dobře, přečetla jsem vše a končím u Tvé první básenky tady... Buď bych na konec závorku vůbec nedávala, nebo v ní text pozměnila (ale je to subjektivní)... Jinak se mi dílko líbí a oslovilo, tož také vítej mezi nás zbloudilé :)) Slunce v zádech, Andílku! Díky

No ono to bylo trošku inspirovaný tím, že jsem si tak prohlížela jednu knížku, ve která bylo i čtení z ruky a k tomu jsem byla trochu smutná - no a tohle z toho vylezlo:))

Jacques
20. 08. 2006
Dát tip
Mě se moc líbí jak jsi to téma svázala do veršů. Takováhle myšlenka mě jště nikdy nenapadla a mooc se mi líbí: myslíš, že by sis je mohl -pro mě- nechat překopat? ale je faktem (jak říkal Noe1) že jde o dost prvoplánovou záležitost. Ale mě se to stejně líbilo, takže dám t.

Jak vyčerpávající kritika:)) Kujůů za tip

alternic
02. 08. 2006
Dát tip
:-)

Vítám:) Ne zlobit se nebudu, protože máš vpodstatě pravdu, sou to už starší dílka a pokud si dobře vzpomínám, tak všechna vznikla ve stejný den a tak nějak se dá říct, že to jsou výpovědi. Ale já mám výpovědi ráda, tak nějak mi pomáhaj právě z tý špatný nálady...

Noe1
04. 06. 2006
Dát tip
Ahoj Báro, vítej na písmoni. Přečetl jsem tvá tři dnešní díla, a protože mají hodně společného, napíši ti ke všem najeednou. Vnímám je jako velmi přímočaré osobní výpovědi. Výpovědí ve stylu "mám ho ráda a nejsem si jista, jak je na tom on, ale moc bych chtěla, aby mne měl taky rád" jsem zde i jinde četl stovky, proto je velmi těžké v téhle konkurenci zaujmou. Tobě se to u mne podařilo díky názvu tohoto díla. Ostatní, a možná se budeš na mne za mou upřimnost zlobit, mne ničím neoslovilo. Možná je to tím, že je vnímám jako až příliš osobní a až příliš prvoplánové. Možná tím, že ses pokusila o vázané verše a vyšly z toho spíš takové říkánky (nic proti říkánkám - sám je s chutí píši), ale tady mi jejich forma neladí s vážně míněným obsahem. Doufám že jsem tě neodradil a že to nevzdáš. Za ty dva roky tady jsem byl mnohokrát svědkem toho, jak se z ošklivých kačátek ne příliš povedených prvotin vyklubaly nádherné labutě :-))) Tož piš, hledej svůj styl i témata, piluj řemeslo. Budu ti držet palce. N.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru