Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milujem Slnko

04. 06. 2006
16
17
5198

Milujem slnko

ktoré sa práve vynorilo

spoza oblakov

 

Zatiaľ nie celé

Len vysiela opatrné lúče

Aby sa spoznalo s okolím

 

Obloha je sivo modrá

A tak ju chce obveseliť

Aspoň na konci dňa

Keď už ľudia znavení

Prácou či oddychom

Pozerajú s nádejou

 


17 názorů

Pokusák
15. 03. 2008
Dát tip
Jo, jo, to mám taky rád.. :-)

milujem západy slnka a proste... toto bola óda na ne :) (v lete keď som von a pozorujem ich, júj :) )

Pokusák
14. 03. 2008
Dát tip
krásná náladovka.. :-) *T

hihi, si ma rozosmial, dnes už asi 2.x :) (no, na tej Sahare je ho asi viac ako dosť :) )... Dík za všetky pekné piesne :)

guy
08. 03. 2008
Dát tip
slunce není nikdy dost .. pokud se teda zrovna člověk neplazí po Sahaře .. takže ještě jednu pamětnickou, doufám, že ti nebude vadit, že není se sluncem vycházejícím, ale s odpoledním :-)

ďakujem za príjemnú kritiku;)

J.O.E.
26. 02. 2008
Dát tip
Fotka je opravdu úžasná. V básni je obsaženo to podstatné, ale dalo by se z toho vytěžit mnohem více. Pokračuj dál - slunce je věčné téma :-)

ďfakujem za spriaznenosť duší s tebou a za to, že ťa potešila;)

Ó
15. 12. 2007
Dát tip
...tato je mi moc blízká....tím jak je napsaná.....i pocitově....

eno
01. 12. 2007
Dát tip
celkom fajn..ono tazko sa o takychto veciach aby nevuznelo pateticky ~toto sa da..

Cetan
04. 04. 2007
Dát tip
Tvoja poézia sa mi páči.Má veľkú myšlienku.

avox
05. 03. 2007
Dát tip
*/

orbital
18. 02. 2007
Dát tip
taky miluju Slunce :) není zač

som rada, že ti to niečo dalo...;))) Ďakujem...

orbital
17. 02. 2007
Dát tip
krása, taková příjemná pohodovka. *

ďakujem za pochopenie a naladenie na jednu strunu;)

Incognito
15. 02. 2007
Dát tip
Taky miluju slunko.. moc pěkný. :-) *

myslíš ten obrázok? :DDD...ale nie...teraz píšem už podstatne menej, ale niekedy sa aj darí;)))a niekedy sa mi to aj páči;)

aj moje, aj moje...a ako sa inak máš? Nenapíšeš mi prosím, mail na skretik@gmail.com?Lebo sme menili linux na windows a ja som stratila na teba kontakt:-/ Prepáč...;)

ja, ja nemám slov...ja, Ďakujem za to pomenovanie, to ma dostalo...ďakujeeeem...ja, fakt sa neviem vyjadriť, kam si ma to zahnal?;)

Norsko
05. 06. 2006
Dát tip
krásný obrázek ... :-)... a tebe, slniečko, čo ja muožem dať ... iba tipík :-) *

ďakujem za zastavenie a za pozitívnu kritiku...a...za nádherný obrázok...Ďakujem...

palino8
05. 06. 2006
Dát tip
peknučké, takže *

Háber
05. 06. 2006
Dát tip
hej

vesuvanka
05. 06. 2006
Dát tip
tak vypadá částečné zatmění slunce v Českém středohoří, neodolala jsem této fotce, drama krajiny ohněm zrozené je tímto přírodním jevem ještě umocněné :-)))

vesuvanka
05. 06. 2006
Dát tip
krásné a milé :-)))) TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru