Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O ženách

17. 03. 2001
2
1
3481
Autor
Funda

Nevím, jestli jsem to zcela trefil, protože žen znám jen asi pár desítek, ale i přesto o tom prosím popřemýšlejte. Díky, Funda.

Žena je jako žhavý uhlík.Příjemně hřejivá, ale dokáže i spálit. Funda

1 názor

Cavalera
01. 04. 2001
Dát tip
Sadí, nepřekrucuj:-)))

Funda
29. 03. 2001
Dát tip
Sadáfek: Nesmutni, to příjde.

Sadaf
28. 03. 2001
Dát tip
Fundo,kašli na všechny,v tom průzračném slova smyslu Ti závidím Tvých 19,2 let. A co se týče objevení ameriky po dvaceti letech,Cavy,Fundo,fšichni....já ji neobjevil do dneška...

Merle
27. 03. 2001
Dát tip
Suppe: to stanuvuje literární věda... ne že bychom se toho nějak zuby kosti drželi, ale stačila by snaha.... tenhle server je založenej na snahách a vzájemným respektu (a to včetně pravidel, kolikrát nepsaných). BTW: je velký rozdíl mezi názorem a kritikou...

Merle
26. 03. 2001
Dát tip
Suppe: asi nechápeš, že nejde o tvoji vážnost, nebo vážnost tvého NÁZORU, ale o druh KRITIKY, která má nějaká pravidla...

Suppe
26. 03. 2001
Dát tip
Merle: a ty jako stanovuje kdo? Bůh? Olda? Ty? Já nevim, čím se vážná kritika může lišiti od vážně míněné kritiky?

Suppe
23. 03. 2001
Dát tip
hele merle, patrně jsi mou zvýrazněnou kritiku nečetl, poněvadž jsem ji skutečně napsal jako vážnou kritiku...

Merle
22. 03. 2001
Dát tip
příliš slabé... cavalera: přesně suppe: moc chytré.... možná ještě chytřejší by bylo používat vážnou kritiku, když chceš skutečně vážně kritizovat (to platí i pro henryho)

Henry_Cold
20. 03. 2001
Dát tip
tečna: Jako muž jistě. Ty ne jako žena? :-))) Henry Cold - to je jen hloupý jméno které s chladností nemá nic společného.

JiKo
18. 03. 2001
Dát tip
_JiKo_ je jako žhavý uhlík. Příjemně hřejivý, ale dokáže i spálit. Tohle taky ještě nikdy nikdo neřek!!

Víla
18. 03. 2001
Dát tip
Pomooooooooooooooooc!!! Ale to stejné platí i o mužích. Taki jich znám dost ;o).

Henry_Cold
18. 03. 2001
Dát tip
Jak už jsem napsal - jaký jsi kuchař, tak vaříš...

tečna
18. 03. 2001
Dát tip
To už řekl jeden Henry před Tebou ) Dostává se někdy taky Henry Chládek do bodu varu ? Fundo, nevšímej si Cavaleru, podle něho, aby všichni chodili pěšky, protože denně je několik bouraček.. Suppe zneužívá novou barvu auťáku (

Suppe
18. 03. 2001
Dát tip
drazí fšichni: ta žlutá barva není můj vynález, nýbrž výsledek zaškrtnutí políčka "vážná kritika" :)))

Cavalera
18. 03. 2001
Dát tip
tečna? ... eh eh ... co to bylo za dedukci??? ... eh eh

tečna
18. 03. 2001
Dát tip
Cava, vím, že jsi to myslel s tou první kritikou dobře, ale když už, chtěla jsem, ať je ta bouračka jak se patří ))

Novis
17. 03. 2001
Dát tip
A některé následky popálenin ti zbydou doživotně.

Astalavista
17. 03. 2001
Dát tip
Popáleniny třetího stupně...

Henry_Cold
17. 03. 2001
Dát tip
Na žhavých uhlících se dají vařit samé dobroty... Záleží jen na tom, jaký jsi kuchař aby jsi jídlo nepřipálil...

Biri
17. 03. 2001
Dát tip
souhlasím s Henry Goldem. Když jemně zafoukáš, uvidíš plameny, ktreré plují na dřevěných bárkách kamsi ke hvězdám...

Cavalera
17. 03. 2001
Dát tip
hmmmm .... aneb objevení Ameriky po dvaceti letech ...

Suppe
17. 03. 2001
Dát tip
Cavalera: před nim tohle ještě nikdo neřekl, takže pokud si vezmeš, že citát je konstatováním existující skutečnosti na základě vlastního názoru, tak musíš uznat, že je to sice objevení Ameriky po dvaceti letech, ale nic to nemění na tom, že on to řekl (alesp. co já vím) jako první*!

Cavalera
17. 03. 2001
Dát tip
Dobrý Suppe, to zvýraznění je fakt dobrý:-))) škoda že tu není i červená .... no jestli to řekl první, nebo ne je docela jedno, nemění to nic na obsahu, který mi trochu připomíná auto, které jezdí, ale může i nabourat. .. což je jistě taky vskutku objevné ... ale asi to stačí ..

maty
17. 03. 2001
Dát tip
Příliš jednoduché.

maty
17. 03. 2001
Dát tip
Příliš jednoduché.

ulita
17. 03. 2001
Dát tip
Muž je jako žhavý uhlík. Příjemně hřejivý, ale dokáže i spálit.

maty
17. 03. 2001
Dát tip
Bezva ulito!!!

ulita
17. 03. 2001
Dát tip
Dík!

Henry_Cold
17. 03. 2001
Dát tip
Biri: kdepak Gold ale Cold - jako led... Nasaď si růžové brýle a uvidíš líp... Spatřil jsem bárky, je krásné je pozorovat ze břehu. Ulita: To už jsem někde slyšel, jen trochu jinak :-)

Janis
17. 03. 2001
Dát tip
že by lidové moudro na závěr? tradiční zrnko ? :((

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru