Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V čajovně

07. 06. 2006
9
7
2598

...ten, komu tato myšlenka patří, to dobře ví...

Do maličké svíčky

oči mi smutkem zaostřují

skládám si své hříčky

a rty jasmínové chuti

kalíšek jemně obkreslují

na tebe myslet mě nutí


7 názorů

Smíšek:-)
07. 11. 2007
Dát tip
\_*_/D

Skafararix
05. 07. 2007
Dát tip
No jo Renatka celu chichi chu chu...a som este aj dvakrat nechtiac poslal koment...jajaj:)

Skafararix: tééda, taková hezká "kritika" :-) jéééé... ale opravdu ses rozšoupnul, to mě chceš přečíst celou, Peťko? :-)))

Skafararix
04. 07. 2007
Dát tip
Jasmín a kopretina to jsou ty květy, co pod polštář večer milá ukryju ti. :)

Skafararix
04. 07. 2007
Dát tip
Jasmín a kopretina to jsou ty květy, co pod polštář večer milá ukryju ti. :)

OldRiverMan: děkujiiii :-)

Milly
19. 06. 2006
Dát tip
aha, tak to jo.. :-)

Milly: :-) ten kalíšek ale není od svíčky :-D Je v něm čaj.. ale to nevadí :-D díky...

Milly
15. 06. 2006
Dát tip
sup do cajovyho klubu.. .-) Premyslim, zda je ta svicka zapalena, nebo ne.. Zapalena pali a ezko by se obkreslovala rty.....

vesuvanka
09. 06. 2006
Dát tip
smutná a krásně napsaná.... TIP

Anyz
08. 06. 2006
Dát tip
rty jasmínové chuti to je super, ma to takovou fajn atmosferu

W_Chan: Nepovídej... ;) hmm, takové havraní oči v plamenu svíčky... trochu děsivé... ;) škoda, že jsem je ještě nespatřila... :-) supizmus: opravdu? až tak? no jo, já za to nemůžu, když jsem smutná, tak nejdou psát básně pro radost... aspoň mně ne... děkuju.. Jindro, děkuji moc, jsem ráda, btw máš fajn jméno.. Mioneo: Ty moje štístko... umíš vždycky pohladit ;)... a vyhladit... :-D a dobře naladit... btw dostala jsem se na školu, pokud sis to ještě nepřečetl v profilu :-D... a jak se ti líbilo v Horním Jelení? děkuju za milá slůvka...

Mioneo
07. 06. 2006
Dát tip
vím

Mioneo
07. 06. 2006
Dát tip
plamínek mihotavý, očka smutná, rozjasní čajík hřejivý, co ti tak chutná =o) s každým douškem šeptá něbuď smutná... nebuď smutná

Jindra
07. 06. 2006
Dát tip
líbí :)

supizmus
07. 06. 2006
Dát tip
pěkné, sice smutné, ale dobře provedené. málem mě to až rozpklakalo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru