Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osamění

Výběr: Zbora
10. 06. 2006
12
0
3901

  Tuhle mě zasypalo kamení. Z vejšky. To kamení jsem už předtim někde viděla a marně jsem přemejšlela, kde. Pila jsem zrovna silný, horký kakao z malovanýho hrnku. Když babička ten hrnek malovala, měla smutek, proto na něj namalovala černý tanečnice. Když jsem už byla velká, nakoupila jsem spoustu bílejch hrnků, spoustu barev a spoustu štětců. Tu spoustu bílejch hrnků jsem pomalovala spoustou barev a na žádnej z nich jsem nenamalovala žádnou černou tanečnici, protože jsem babičku neměla ráda. Žádnej ten hrnek se nepoved. A tak jsem za babičkou zajela.
   "Ahoj, babi" řekla jsem "měly bychom si promluvit. Nechci malovat černý tanečnice."
   "A kdo tě nutí?"
   "Ty!"
   "Nesmysl" řekla babička a otočila se zády. Obešla jsem hrob, abych jí viděla do očí.
   "Jasně že ty, chtělas mě vyhodit z okna!"
   "To už jsem byla mrtvá. Přikládáš moc velkou důležitost svejm snům, děvečko. Nemaluj žádný černý tanečnice. Maluj čínský tanečnice v barevnejch šatech."
   Hodila jsem chryzantému dědečkovi na žulovou desku, koupila jsem černou barvu a dlouho jsem přemejšlela. A pak jsem ji namalovala. Namalovala jsem ji na tu černou urnu.
   Na černý urně nebyla černá tanečnice vidět, na černý urně byly vidět akorát banány, který měla kolem pasu. A pak jsem pila to horký, silný kakao z hrnku po babičce a zasypalo mě starý známý kamení. A vzpomněla jsem si. To kamení na mě padalo vždycky v tom snu.
   V tom snu se mi zdává, že tančím, v rytmu Awake, s banánama okolo pasu, v alegorickým průvodu, na návsi pod kaštanama a ne a ne se opálit aspoň do hněda.
A ty banány jsou proti průjmu.

 

 

 


no já žiju v Praze a myslim, že to teda stejně neni pražáčský nářečí, takhle se mluví i v Kolíně, LOiberci, Český Lípě, v Karlových Varech ne, tam se mluví rusky

Trochu mi tam vadí to Pražácké nářečí, ale zdaleka to neubírá tolik, abych nemohla napsat: Tak to je teda síla...Hluboce se klaním. TÍP(samozřejmě)

8 tipů mi dneska tady nepřijde málo :-))))) navíc na tipy si dávno nehraju, spíš zkoušim reakce těch, kdo už se vyjádřej :-) a kouřit budu, to¨si piš :-))))) jo a dík :-)

Zbora
13. 06. 2006
Dát tip
Kur... Za tohle osm tipů? Trapas! Proč se mi líbí asi nemusim moc zdůvodňovat. Rychlost, spád, šok, asociace, neotřelost, žádné kecy okolo, závěr posazený na prdel...Chroust v sukni. t + Výběr. S avízem zdejším "povídkářům" se nebudu zdržovat. Tušim, jak by to dopadlo. Smekám.

já to nedělám naschvál, fakt ne :-)))))

Marthin
12. 06. 2006
Dát tip
Ech, nebuď netrpělivá, mi jedno avízo stačí!:-)

jo? :-))))) tak vidíš :-))))) to jsem ani nevěděla a i tak jsem byla nafoukaná :-)))))

jo? :-))))) tak vidíš :-))))) to jsem ani nevěděla a i tak jsem byla nafoukaná :-)))))

jo? :-))))) tak vidíš :-))))) to jsem ani nevěděla a i tak jsem byla nafoukaná :-)))))

Marthin
12. 06. 2006
Dát tip
No jo, zrcadlově a negativně i pozitivně..:-)

proč ne? Nebyla by to škoda, když to TAK umim? :-)))))

proč ne? Nebyla by to škoda, když to TAK umim? :-)))))

proč ne? Nebyla by to škoda, když to TAK umim? :-)))))

proč ne? Nebyla by to škoda, když to TAK umim? :-)))))

Marthin
12. 06. 2006
Dát tip
Nekuř!

tanečnice hůůůůů *

Vlkodlak
11. 06. 2006
Dát tip
docela dobré. TIP

dadíková
11. 06. 2006
Dát tip
bezvadný..:)) t

Šminka
11. 06. 2006
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru