Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

z/vý Pověď

15. 06. 2006
0
0
785
Autor
Starr

Dlouho jsem nic nenapsala a teď nemám jinou možnost než se vypsat. Není nikdo na telefonu, není nikdo online a všichni spí..............

Budu se snažit vypsat sem svoje pocity, zmatené, bezmocné, ubohé pocity viny, samoty, opuštění, zkaženosti...................

Chjo tohle všechno je skryto pod skořápkou pseudodokonalosti, ubohá, osamnělá, poznamenaná minulostí a momentálně čím dál víc litující, že teď nemůže odejít, protože neví jak se odtud dostat. Plná paradoxů, negativity a momentálních výčitek. Plná zklamání s rozbitou skleničkou snů s internetem a spícím mužem za zády.

CO já tu vůbec dělám?

Jojo holčičko, všechno je jinak............nevěř na pohádky. Ikdyž tohle pohádkový být nemělo, ale rozhodně to taky nemělo být tragický.

Už ses dlouho necítila tak špinavá, špatná.................... Ne necítila máš pravdu a asi bude hodně věcí jinak díky dnešní noci, kdy na mě byl aplikován tzv. Bovarismus (neboli vystřízlivění z iluzí).........................

 

Mohla bych psát ještě celé století (minimálně celou noc), ale může se probudit a nechci aby to četl, aby si něco vyčítal - vždyť já jsem ta, která si má vyčítat!!!!!!!!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru