Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Frantova přetržená nit

15. 06. 2006
7
1
1958
Autor
Ian Storm

Tímto se předem omlouvám všem Františkům a pedagogům za jejich zneužití k naplnění svého zlotřilého uměleckého záměru.

Franta je učitel českého jazyka, ale jinak celkem inteligentní člověk. Každé pondělí, každé úterý, každou středu, každý čtvrtek a každý pátek chodil pokaždé tou samou ulicí do svého ústavu. Vzdělávacího, samozřejmě. A vždy ho upoutal ten samý nápis na rohu ulice, který tam naškrábal křídou nějaký poeta amatér: "LÁSKO MÁ". Co tím však chtěl básník říci, to zůstávalo Frantovi záhadou, neboť vzkaz končí koncem zdi, potažmo vzduchem. Franta se nad tím dlouze a usilovně, dokonce opakovaně zamýšlel. Jenže na nic nepřišel. Jednou ho povinnosti zavedly do vedlejší ulice a Franta získal na ono vyznání úplně nový úhel pohledu. Zjistil, že text se obtáčí kolem rohu a pokračuje slovy "M TĚ RÁD". A pak ho to najednou napadlo - za jeho láskou chybí čárka!

Mezi nama, Franta je někdy děsný pako.


1 názor

Liane
22. 09. 2006
Dát tip
:)) Moc pěkný :)

Baziliška
02. 07. 2006
Dát tip
:-))) je to sice strašná blbost, ale hodně dobrá:-)))

martinez
20. 06. 2006
Dát tip
:o)

Kaos
15. 06. 2006
Dát tip
Fakt povedene; a mas stesti, ze je jsi napsal ten prolog!!! :))) *t*

niniw
15. 06. 2006
Dát tip
úsmevné :o), pobavilo, potešilo cítiť z toho ľahkosť, hravosť ten dodatok - posledná veta tam je aj podľa mňa navyše T

Tak to povedlo! Jediná výhrada: Ten dovětek mi tam přijde trochu navíc. Ale jinak můžu zcela upřímě říct, že se mi to líbí :-)A zasloužíš tip

Noe1
15. 06. 2006
Dát tip
:-)))))))) potěšilo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru