Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PŘÁTELSTVÍ – LÁSKA

20. 03. 2001
3
0
1353
Autor
Kamenna_Tvar

Možná to zni, jako by pro mne přátelství nic neznamenalo, ale v určitých životních situacích...

Vážím si Tvého přátelství, ale to nestačí, když Tě znám i jinak. Takového jaký jsi býval, když jsme byli spolu. Je těžké být s Tebou vlastně bez Tebe, když cítím, že nejde to co dřív. Co vlastně smím? Usmát se něco Ti povědět snad se letmo dotknout Tvé ruky. Dotknout radši ne pak je těžké si uvědomit, že už jsi “jen” přítel. Kam vlastně sahá hranice mezi přátelstvím a láskou? Láska je všechno a přátelství nic? Láska je milování a přátelství? Chci být s Tebou, protože jinak se mi stýská a když jsem zjistím, jak je to těžké ...
KK112
12. 08. 2003
Dát tip
tip za téma

rire
22. 03. 2001
Dát tip
Bibsii, ale to by me pak nekdo musel krmit :)

rire
20. 03. 2001
Dát tip
laska je bez hranic ale kdyz miluji tak na ne porad narazim pratelstvi je pro mne vic a tak postavam pred zpustlym nadrazim sveho srdce *

Bibša
20. 03. 2001
Dát tip
Je krásné, když po lásce přijde znovu přátelství. Je hodno úcty, protože je vzácné. Všechno chce čas. Přátelství je těžší udržet, přátelství je těžké vybudovat. Kdo to zvládne a přežije tak pár desítek let, je vítězem. Stojí to za to, myslím. (Ale ruce doporučuji pro prvních pár let svázat dozadu).

Margarettka
20. 03. 2001
Dát tip
Už dlouho se chystam napsat něco na podobný téma.Diky, pomohlo mi přečíst si to tvoje...Myslím mě osobně, né tomu co ze mě možná vyleze...Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru