Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trochu rozpoložení nad čínskou poezií

20. 03. 2001
0
0
2135
Autor
vasů

Čínská poezie

Inspirací pro čínskou malbu je poezie, která tvoří na obrazech její nedílnou součást. K úplnému pochopení je třeba dobře znát význam jednotlivýh znaků a číst i jejich význam. V tom je kouzlo a hodnota kaligrafie, která je po umělecké stránce více ceněna než malba. Takže čerpejte inspiraci pro malbu. Staňte se čím chcete, nejem bambusem. Kurzy malby prý začaly už v Náprstkově muzeu a my je teprve připravujeme. Doufám, že už to bude brzy.
vasů
27. 03. 2001
Dát tip
Díky za opravu, taky v tom tápu. V tom vyrábšní odkazů.


tak me napada, ze jsem ti sliboval poslat nejaky odkazy na stranky o html, ja palice dubova... :)))))))) hned se po tom juknu

rire
26. 03. 2001
Dát tip
takze treba na http://www.eph.wz.cz/ucebnice.html najdes celkem hezkou ucebnici html :) vesely poctenicko :)

rire
26. 03. 2001
Dát tip
a taky celkem prehledne (az se seznamis se zaklady) je http://www.klepal.cz/html/index.html je to tam celkem mile a s priklady primo v textu :)


Falka
26. 03. 2001
Dát tip
Usmívání :o) A za tu učebnici díky, ve volných chvilkách budu studovat :o)))

rire
26. 03. 2001
Dát tip
jo presne tak :))))) doufam ze si hezky zabarvickujes a vyradis se pri [krve]tvorbe :) a az zase neco zapomenu (jako ostatne porad) tak se musis pripomenout [dokud na tom nebudes uplne stejne >-)))))))))))))))))]

rire
26. 03. 2001
Dát tip
myslim s pameti >-)

Falka
26. 03. 2001
Dát tip
:o))))

Prokletí
23. 03. 2001
Dát tip
já mám doma vydání Zpěvú staré Číny z roku 1974, ta,m na odkaze se o nich nic nepishe, hm? m.

Merle
22. 03. 2001
Dát tip
asi se stanu třešňovým kvítkem... ten bambus mi posledně moc nešel :-))

Falka
22. 03. 2001
Dát tip
http://www.volny.cz/buchtik/Jarda/Cina/nauv.htm#nahore Zkuste si zadat tohle, tak se tam dostanete... bohužel nevím, jak udělat odkaz... :o( Nenaučil by mě to někdo...?

Falka
22. 03. 2001
Dát tip
tamiko... uhu... bůůůů.... ploč ne teď? Hned, o půlnoci... ci ... fakt ci....

Prokletí
21. 03. 2001
Dát tip
moc milé, jen... a la taminka 8c) m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru