Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc

20. 03. 2001
2
0
2015
Autor
Naso

bratislavské nočné pocity...

Ulicou kráčajú ľudia oblečení do tmy ktovie kam a prečo Cítim cudzie pohľady striehnu za plotmi kat už čaká s nabrúseným mečom Priznám sa, mám strach a veľké oči Ach! To čo bolo za šuchot? Kto tam za rohom stojí? Všade tuším zločin ale aj ja mám nočné rúcho aj mňa sa niekto bojí?
Naso
26. 03. 2001
Dát tip
taktiež som už prešiel na jednodňový básnický režim....

Meredien
26. 03. 2001
Dát tip
volám po setkání s Vámi, Naso a Bacile! Denně si Vás čtu před spaním...

Naso
22. 03. 2001
Dát tip
To bude asi tým Bacile, že ma ešte stále drží eufória z objavu Písmaka... Ale môžem pribrzdiť... Nakoniec, ani moja tvorba nie je bez limít, xixi...

Bacil
22. 03. 2001
Dát tip
Naso, ja dávám jednu denne, aj to je veľa, uznávam, ale dve a viac... nie je čas čítať.

Bacil
21. 03. 2001
Dát tip
Je to pekné. A propos, Naso, čítal bysom Ťa častejšie, ale dávaš toho na Písmáka toľko, že nestíham.

inventor
20. 03. 2001
Dát tip
čím dál víc se mi "pozdávaš" - měli bychom uspořádat nějaký československý sraz - nejlépe ve Vídni, tam bychom si nejvíc rozuměli :-)))

Naso
20. 03. 2001
Dát tip
neuveríš inventore, ale ja mám do Viedne ešte stále cestu zarúbanú. ešte stále vlastník rumunského pasu... Ale naplno a bezvýhrad, totalmente súhalsím s usporiadaním československého zrazu. A všetkým písmakom dávam navedomie existenciu slovenských literárnych strán, napr. www.enigma.sk, alebo www.dunaj.sk, ci www.neoart.sk

inventor
20. 03. 2001
Dát tip
:-))) milý Rumune, rád za tebou přijedu do Blavy :-))) za tipy stránek díky, moc to zde chybí, vědět o sobě vzájemně, komunikovat spolu - věřím, že to spolu protrhnem!!

Ber
20. 03. 2001
Dát tip
strach má velké oči ..to jo *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru