Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Do noci

22. 06. 2006
7
0
4136
Autor
rudko

    Pomaly dopíjal čaj zo včera, bolo po daždi a neskutočne dusno. Viem čo potrebuješ teraz. Mal by si si začať uvedomovať svet okolo seba, myslím tak naozaj.

    Pomalé, neisté nádychy, úpenlivo prosiace o pomoc. Vonku, v jednej neznámej ulici leží na zemi. Kvetinkové šaty, také skôr do modra, zostali z nich len útržky, ako zo spomienok na noc, ktorá ešte neskončila. Mesto je tiché, mdlé, hrozivo nečinné. Pretrela si tvár, na ktorej sa objavila červená šmuha. Vždy je tu riziko niečoho podobného, všetky to vedia, aj keď žiadna z nich si to nepripúšťa. Vrhajú sa znova a znova po hlave, nevedno kam. Cítiš život? Ako ťa driape a kmása, práve bolesť ti dáva vedieť že žiješ.


    Vykračoval pomaly, do noci, cítiac sa snovo, neživotne. Jemné preblesky zvonka - zima, tma, pouličná lampa, zapáchajúci odpadkový kôš, zabudnutá ulička, v diaľke stony, hore hviezdy....


demonkaKoko
25. 07. 2006
Dát tip
Krásné,co jiného napsat...t

kawa
24. 07. 2006
Dát tip
t

rudko
25. 06. 2006
Dát tip
obluda: cooooo?

obluda
22. 06. 2006
Dát tip
b+t+r+e+w

...hm...v tom ze to sklzava do akoby jedneho si nerob prilis velke straosti..je to o obdobiach... ...zober si niketore knihy...prakticky su monotematicke...a aj rovnakym stylom...pisane... ...ale pointa spociva v tom...ze to zachytava iste obdobia ich zivota..a proste len povyberali tie dielka ktore daju do knihy...teda predpokladam ze to je tak...usmev... ...toto...ten vyber...vacsina autorov na nete nerobi..nerobim to ani ja...usmev...

rudko
22. 06. 2006
Dát tip
Ass- uvidime ako to pojde dalej, vacsinou sa vsetko co napisem sklzava do akoby jedneho... a neviem ci ma zmysel pisat, s kazdym dalsim niecim sa toho akoby obavam viac... Oleandr- dakujemmm

rudko
22. 06. 2006
Dát tip
a este tie knihy - od Exuperyho citadela je neskutocne dobra, Borges-Rozhovory mrtvych, Magov dennik od Coelha a dalsiee...

oleandr
22. 06. 2006
Dát tip
líbí moc...

...hm...okej... ..aby som povedal aj ja nieco k chybaniu...mne si sice nechybal...sak som chlap...usmev... ...ale pravdou je ze mas zvlastne vnimanie svtea...ktora sa pekne ukazuje hlavne v tychto kratsich " proziackych utvaroch"... ..v tych si pre mna silny/zaujimavy.. ...a je fajn ze mas istu charakteristcku atmosferu... ...to je minimalne u mna plus... ...a ked si kuknem vek..tak vidim...ze to nie je z daleka posledne slovo..usmev..

rudko
22. 06. 2006
Dát tip
dakujem, chcel som napisat nieco dlhsie konecne, ale to sklzlo inde ako som chcel a sa mi potom nechcelo, tie cechizmy, no co uz, posnazim sa na ne davat vacsi pozor chybal? teraz radsej viacej citam, malo by to byt lepsie pre moje pisanie, uvidime, inak Geniov dennik od Salvatora Daliho je super kniha

...kmasa mi kmasa usi...cechizmus... ...a jemny...este vsak stravitelny patos... ..celkom fajn...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru