Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlas

22. 06. 2006
4
0
3190
Autor
Kaos


Hlas 

 

na jejích řasách motýl spí
po stropě tančí ranní stíny
kapky rosy ze skla mizí
den ještě neskončil
začíná jiný

 
rty šeptají ze spaní
splněné touhy a tajná slova
ozvěna dechu se ztrácí v tichu
každý den začíná jinak
znova

 
po dlouhé noci plné vína
v dotecích

jsou odpovědi

její hlas mi šeptá jméno

znám ho
znáš ho


ve zpovědi



 


 



Pokud máš literární ambice nulové -- ok. Zůstaň u toho a nebudeš nespokojen. Jen mám trochu obavu, aby je v tobě případní stupídové jako první reagující nezačali takové ambice probouzet. Chachacha.

ty jsi romantik ... :)) - hezké

Kaos
28. 06. 2006
Dát tip
co to tady vedete za hovory??? Jen tak si pisu a nikoho na nic nebalim a literarni ambice mam nulove.. Tak zase tu poezii neberte tak vazne..

Baziliška
28. 06. 2006
Dát tip
volvo, jsi nějaké nerudné:-( tak sry...

Já že chci slovíčkařit?!

Baziliška
28. 06. 2006
Dát tip
omyl, čtu dobře, vykládám si špatně...pokud chceš slovíčkařit, buď alespoň důsledný;-)

Balit se dá na dobrou poezii, na špatnou poezii, na střbrné volvo, na ultralight. Nožem se dá řezat cibule i krk. Špatně čteš.

Baziliška
28. 06. 2006
Dát tip
Ale musím říct, že jinak jsi mi z toho psaní velice sympatický, hdný chlapec. Ale možná se mýlím... a budeš nudný děvkař, který balí děvčata na mizernou poezii a létání v ultralightu. to jsou tvoje slova...když dáváš létání v ultralightu hned vedle mizerné poezie, vypadá to jako že zavrhuješ obojí:-) tak dík za uklidnění:-)

Nic, jak jsi na to přišla?

Baziliška
27. 06. 2006
Dát tip
něžné:-)) to volvo: co máš proti lítání v ultra lightu. pozemní kryso, čtyřkolečková?!! :-)))

Aspoň to má trošku lehkost, stejně tak i ta předchozí, na kterou jsem se taky podívalo. Možná to ocení pár tvých přátel, možná budeš moci zapůsobit na nějaké hodné děvče, které literatuře pravděpodobně nebude za prd rozumět a bude to v pohodě. Zvlášť když časem múza vyschne... v nejhorším případě tě to nepustí a ještě ti někdo bude dodávat naději, shodou okolností vyděláš dost peněz a vydáš si knížku. To bude ostuda. Ale musím říct, že jinak jsi mi z toho psaní velice sympatický, hdný chlapec. Ale možná se mýlím... a budeš nudný děvkař, který balí děvčata na mizernou poezii a létání v ultralightu.

Nickyx
23. 06. 2006
Dát tip
yo *

Tinúviell
22. 06. 2006
Dát tip
obsahově se mi moc líbí..jen ti místy trochu pokulhává rytmus :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru