Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Paladinova zpověď

15. 09. 1999
1
0
3104
Autor
Merle

Čerstvě dopsaná.
Kdybyste někdo nevěděl, kdo je to Paladin, nebuďte z toho smutní, ja taky nevím, co je to třeba štěpný verš.

Pochyby pochyby, ty když tě políbí, tak to je věc. A kdyby co kdyby... Omluvy, alibi? Z oceli klec! Sliby a nesliby, ze slibů jsou chyby, chyby jsou lidský. U jiných chyby lidem se líbí. Tak je to vždycky. Pohyby pohyby, úskoky úhyby nechci dál hrát. Mě taky nechybí na duši záhyby. Nejsem však rád.
Yeziiinka
20. 10. 2000
Dát tip
Zdržuj, zdržuj se prosím s věcmi jako je tahle a když už ne pro Prokletíka, tak pro nás ostatní to bude urcitě příjemné! *

Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*Paladinova zpověď: brak! Máš na víc, proboha se nezdržuj takovejhlema gamblersky letákoidníma říkankama...a to vim, kdo je to Paladin...fujki... m.

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Hlavně ten rytmus !!! Paráda. :-)))

Bambulka
22. 03. 2000
Dát tip
Pochyby - jó, ty já znám, v čerstvý paměti je mám. Sliby a chyby, němý jak ryby. Záhyby na duąi nejsou nic pro uąi... myslím pro ty lidský, snad jen pro vrbičku:-)) Merlíku, úsměv! :o)

Lalinka
21. 09. 1999
Dát tip
je to hezky a myslim, ze v mnoha vecech je pravda

kačka
21. 09. 1999
Dát tip
Do kolektivní jednoty vstupuji, v duši si libuji, nádherná věc.

B.Ezejmenij
21. 09. 1999
Dát tip
kurnik... chtěl jsem tito sjet podle tvejch měřítek,.... no ale asi tomu rozumim a má to význam a .... :)
Líbí se mi to.

Bibša
16. 09. 1999
Dát tip
Teda já tomu tak nerozumím, myslím poezii, ale souhlas s Krytykem, že je to od počátku dost velká změna a určitě k lepšímu. A vůbec mi nevadí, že nevím, kdo to je paladin, abys věděl ...

slavek
16. 09. 1999
Dát tip
Merlíku.... už se těším na další Tvé dílo.

Krytyk
15. 09. 1999
Dát tip
Víc a víc se mi tvé věci líbí, stáváš se čím dál intenzivnějším pokrokářem..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru