Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jako bych svůj život už někdy žil

28. 06. 2006
6
0
2068
Autor
JirkaS

.....

Jako bych svůj život už někdy žil v předmluvách všeho podstatného Jednou jsem byl snad hvězdičkou slova neznámého jenž kdosi objasňoval dole pod čarou "Ach ano, má více významů", povídal učený pán Pak naslinil prst Otočil list a usnul... A záložka byla tolik tolik tenká že musel každý den začínat znovu a znovu Jako bych svůj život už někdy žil v panelákovém bytě kde kaskády právě zalitých parapetů vzdáleně připomínají ohromující Murchinson Falls - s úlomky uvadajících muškátů muších křidélek v pavučinkách a koleček od chladnoucích talířů V domě kde stačí vystrčit hlavu z okna a čekat na stětí společně s desítkami spokojeně pokuřujících nájemníků čeKAT na stětí pod gilotinou kontinuity Jako bych svůj život už někdy žil na křižovatce páté a šesté (možná že denní a noční) před semafory které mají bílá a černá světla v autíčku se setrvačníkem čekajíc kdo mne roztlačí abych popojel k další křižovatce Jako bych svůj život už někdy žil V Jerichu obehnaným ostatným drátem kde hvězdičky neznamenají nic (a vše) právě jako ty u slov nám neznámých Jako bych ten svůj život už někdy žil...
slonovina2
29. 06. 2006
Dát tip
t

skaj
28. 06. 2006
Dát tip
Netřeba planě žvatlat, však Ty víš...

etna
28. 06. 2006
Dát tip
věřím na minulé i budoucí životy :)i když o tom to úplně zas tak není, pěkně si popsal ten pocit naprostýho zmatku, který v sobě člověk občas má ... *

Norsko
28. 06. 2006
Dát tip
jakobych ten svůj život už někdy žil

Norsko 1
28. 06. 2006
Dát tip
jó, jakobych ten život někdy žil jakobych ten život někdy žil *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru