Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

15. 09. 1999
0
0
2078
Autor
Kyslik

strašne veľa otázok vyplývajúcich z neistoty ...

hľadám ťa, áno, teba. si to ty? láska s veľkým L? dáš sa vôbec niekedy objaviť, dáš sa nájsť? treba ťa vôbec hľadať, alebo si ma nájdeš sama? mám ti ísť oproti? a kto mi zaručí, že sa nepohnem práve opačným smerom? keď budem stáť a na teba čakať, zastavíš sa pri mne? alebo okolo mňa prefrčíš? mám za tebou utekať? kto mi zaručí, že ťa dobehnem. čo keď spadnem do priepasti zabudnutia a nikto si nespomenie, že som sa vybral hľadať ťa !? mám to predsa len risknúť?
jmm
06. 10. 2002
Dát tip
Správná odpověď?? To je relativní, jako asi všešchno...

Naso
11. 07. 2001
Dát tip
otázky na ktoré nikto nikdy neponúkne správnu odpoveď... :-(

Laďa
03. 03. 2000
Dát tip
To je krásný. Mám ti jít naproti, kdo mi zaručí, že se hnu správným směrem. I to další. Zase jsem našla jednu pravdu, kterou člověk v sobě má.

Lalinka
18. 09. 1999
Dát tip
za to nic nedas

Bibša
16. 09. 1999
Dát tip
No jasnačka česnačka !!! Že váháš !!! Nic neriskuješ, protože keby si bol pasivní a trčel na místě jako poleno, tak si tě stejně žádná slečna nevšimne. A koukej kolem ...

slavek
16. 09. 1999
Dát tip
láska sama odchází... Ale nikdy sama nepřijde.

Špuntík
15. 09. 1999
Dát tip
musíš!!!!

Datin
15. 09. 1999
Dát tip
Já jsem taky pro...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru