Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bláhová

02. 07. 2006
3
10
2676
Autor
elfka_Sea

23. 8. 2004

Bláhová

Byli jsme spolu krátce,
o sebe ťukly sklínky.
Vše mělo projít hladce,
teď často měním plínky.
Zde zbytečná jsou další slova,
pojď pomilujem se znova.


10 názorů

Robinia
17. 01. 2009
Dát tip
:-)

Robinia
17. 01. 2009
Dát tip
:-)

elfka_Sea
15. 11. 2008
Dát tip
Nikdy nejsme dost připravení na nic..na život, na děti, na smrt, na ztráty a nálezy a to je přeci život... o improvizaci, začlenění, zvládnutí, vyrovnání a řešení situací... Co to je být připravený? Kde je to definováno? Nikde... A co je správné? A jak mohou být knihy o výchově, když každé dítě je originál a potřebuje individuální přístup? Každé zraní a potěší něco jiného, tak jako nás děti dospělé..a nebo mám raději říkat dětem malí človíčkové a nám dospělí lidé? :o) Život je nádherný, i když bolí. Výše psaná báseň je evidentně zvládnutou a nadějnou situací... ;-) Díky Ti, za Tvá zastavení.

elfka_Sea
28. 01. 2007
Dát tip
thalina: koukám, že jsi se do mě začetla. Díky, nejen za Tvůj čas.

Moncheri
19. 01. 2007
Dát tip
není zač, zajímalo mne, jak píšeš...

elfka_Sea
18. 01. 2007
Dát tip
díky za Tvá milá zastavení Moncheri

Moncheri
18. 01. 2007
Dát tip
:D *

elfka_Sea
18. 08. 2006
Dát tip
Děkuji. Rozesmála tě a víc už hledat nemusíš, protože splnila účel...vyvolala reakci a víc méně kladnou... :-)

alternic
18. 08. 2006
Dát tip
Rozesmála... (ale jinak jsem tentokrát nic moc nenašel)

elfka_Sea
15. 07. 2006
Dát tip
ty mě taky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru