Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jarni Mish mash

21. 03. 2001
5
0
3463
Autor
Stevenson

Jarní Mish Mash.. Dívám se do plamenů krbu chci vidět, co jsem neviděl a husy už se z jihu vrací…. i my jsme stěhovaví ptáci jenom bohužel.. bez křídel… Je první jarní den a sníh padá jak před Vánoci a před námi už bílé noci co na té letní promenádě se předvádějí v Petrohradě.. Je první jarní den a za okny to zebe (a tak sleduji v jednom kusu jak na stupnici Celsiusu rtutˇ jak bursa jde do minusu.). Ještě že mám tu Tebe.. Je první jarní den a lásky čas se navrací a někde vybuchují miny.. Bože odpustˇ nám naše viny, to nejsme my, to někdo jiný atˇ odpovídá za zločiny vždytˇ my jsme jenom diváci.. Je první jarní den, co je nám do světa ? básníků smečka prokletá atˇ sama svůj žal vyzpívá u vína špatně nebývá co všechno dá se oslavovat je jaro, mrzne, Jdem se schovat…
Jarodějka
26. 03. 2001
Dát tip
Falko, taky si myslím, že deštníky jsou vlastně jenom slunečníky :-) Steve, a co když my sem chodíme kvůli avízkům, hm ?

rire
26. 03. 2001
Dát tip
Stevie, to se neresi :) proste tu chodime radi :))))) Jarodejka: dazdniky su multifunkcne zariadenie :) Falka: nojo, kdyz me posledne ten kysely prutrh mraku nad Prahou rozleptal CD a botky :) [a stejne mam radsi bourky a krupobiti :)))... a vlastne i takovy mzivy destik... a vlastne... ech :) ]

Falka
26. 03. 2001
Dát tip
Jarodějko :o) Slunečníky??? To snad ne, ani sluníčko si nezaslouží, abysme se mu schovávaly :o) Ani deštníky, ani slunečníky, ani větrníky... všeho dosyta a celým tělem :o) rire: Nojo, ale to by tě nezachránil ani deštník, přišel bys o něj taky... a náhodou, i nad Prahou někdy prší moc krááásně... nejvíc souhlasím s těmi tvými posledními slovy :o)))

rire
26. 03. 2001
Dát tip
chichi, ja nerikam ze se mi to nelibilo, pobihat ve dve rano Prahou a nechat se macet prutrzi :))))))))))))) a cvachtat botkami po potuckach na asfaltu :)))) [jen ta osudovost, Hamlete :)))) ]

Jarodějka
26. 03. 2001
Dát tip
Falko, nevím, jestli si to sluníčko zaslouží, nebo ne. Ale nemá pronásledovat, když si chci zrovna lehnout pod tečku. A dost, nebo to Steve pochopí jako obtěžování, a tlachání o počasí pod jeho básni :o)

Stevenson
26. 03. 2001
Dát tip
prave tak..a jen docasne)

Jarodějka
25. 03. 2001
Dát tip
Falka má pravdu, že slovo deletovat je, jako kdyby múza při přednesu v pasáži kýchla.. překřtila bych to nějak, nebo jenom přeložila, slovo mazat má víc asociací, i s tím vínem :-) Steve, žádná vše.. , to by už bylo venku jinak, zatím se tady ale pranic neděje

Falka
25. 03. 2001
Dát tip
Jarodějko, jstli on Stevenson nereagoval právě na počasí, když tě nazval VŠEdějkou :o) Venku je VŠEchno možné, jen ne Jaro :o)))

Jarodějka
25. 03. 2001
Dát tip
..jestli Steve reagoval na počasí ? bojím se, že ne :-) Falko, není jaro ? je několik důvodů pro, a jenom jeden proti

Stevenson
25. 03. 2001
Dát tip
Cim jsem si to zaslouzil?)))) ten zajem..

Jarodějka
25. 03. 2001
Dát tip
Steve, bez obav, je to jenom dočasné :o)

Falka
25. 03. 2001
Dát tip
Jarodějko :o))) Máš pravdu, a ani ten jeden důvod není proti, ono když se déšť nazve jarním a potom se v něm člověk v noci proběhne, uvědomí si, že svět je to nejlepší místo, kde se má trávit život!!

Falka
24. 03. 2001
Dát tip
Bože odpustˇ nám naše viny, to nejsme my, to někdo jiný atˇ odpovídá za zločiny vždytˇ my jsme jenom diváci.. (Bacilku, vážně je TOHLE prvoplánová reakce na počasí?) Líbí se mi... našla jsem si tam pro sebe pár věcí, které bodly a zase přemýšlím nad světem... a jak ho zlepšit... Možná bych předělala konec, slovo deletovat se tam nehodí... ale tip to dostane určitě!

Jarodějka
22. 03. 2001
Dát tip
začalo to krásně, a pak se to zmršilo, myš mám, ale tip nedám

Stevenson
22. 03. 2001
Dát tip
Diky.. za libeni..zkousim si takhle zase neco jineho.. a jinak.. zrejme se stridavymi uspechy..)

Stevenson
22. 03. 2001
Dát tip
Tak porad, ty VSE..dejko, konkretne.. treba si dam..))

rire
21. 03. 2001
Dát tip
! prcham do housti .... z housti se ozyva nesmele "tiiiip!" :)

Verita
21. 03. 2001
Dát tip
krasne !!!!!!

Ber
21. 03. 2001
Dát tip
krásný a tip

Bacil
21. 03. 2001
Dát tip
Nezlob se, ale mně to připadá jako trochu prvoplánová reakce na počasí. Ale nechci tomu upírat kvality.

Stevenson
21. 03. 2001
Dát tip
)))))))))).. kdyz ale mas celkem pravdu..))a jestli si myslis ze mas CO.. upirat jsem rad.Ono tohle, stylove byl jakysi pokus.. o neco jineho..)Proste ten MIŠ MAŠ)).

Jochanien
21. 03. 2001
Dát tip
mi se to líbí, moc:-))) hlavně chtěla bych u krbu vlídně utápět sněhové vločky ve víně. Ť!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru