Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šamilův poslední čaj

12. 07. 2006
4
0
4297
Autor
Movsar
"Šamile, včera v noci jsem měl sen...",  zvrátil hlavu k husté klenbě bukových korun Dokka, "...a v tom snu tě zradila tvá levá ruka!" Šamil zpozorněl, zadíval se na Dokkovy smyslné rty. Přestože byly až příliš podobny rtům ženy, věděl, že nelžou. "Lulilů..." zašeptal Šamil jako vítr a oči nechal těkat kolem sebe, odrážet od kmenů stromů, až je konečně zapíchl do kotlíku s čajem. "Dokko, napijme se."
Levá ruka byla ta, kterou Šamil zneškodňoval nevybuchlou munici a teď s ní praštil do strun letité španělky.  Chtěl si jen naposled zazpívat se slavíky...
pampelin
24. 08. 2006
Dát tip
Přesný timing,skvělý rytmus

Movsar
01. 08. 2006
Dát tip
jo takhle, já jsem hudební analfabet. :-)) no, tak to z toho plyne, ne? proto mě zmátla zbytečná otázka.

šňupálek
01. 08. 2006
Dát tip
nebo to chápu špatně já?!?

šňupálek
01. 08. 2006
Dát tip
levorukou = kytara pro leváky - struny jsou daný navopak, tj. pravou mačkáš akordy a levou..."praštíš do strun" :-)

Movsar
01. 08. 2006
Dát tip
levorukou kytaru?

šňupálek
01. 08. 2006
Dát tip
šamil má levorukou kytaru? rarita, rarita... :-)

Evička
13. 07. 2006
Dát tip
máš až ďábelský smysl pro humor ,-) život je někdy spíš už fraška ..

Smetiprach
12. 07. 2006
Dát tip
jenom jestli nejsi agent Movssadu... :-)

Norsko 1
12. 07. 2006
Dát tip
takové chlapské a válečné :-)*

Garth
12. 07. 2006
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru