Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lúka

13. 07. 2006
20
1
2362

...renasovi....zasa...zato ze som ho vykadol...aj ked je to blbina...usmev...

Zaklonil som hlavu a do očí mi vpálilo slnko. Chvíľu som videl zahmlene. A potom som zameral svoj zrak na nejakú postavu. Blížila sa ku mne vystierala ruky. Neviem prečo.

 

Máš oheň. Spýtala sa tá postava.

Nemám. Odvetil som.

Škoda. Povedala tak trochu s úsmevom.

 

A ja som tam stál. počúval to trápne ticho a povedal, že mhm.

 

Bola pekná tá postava.

 

Nevieš koľko je hodín? Pýtala sa ďalej.

A ja som odpovedal.

17,32.

Aha. Ďakujem.

 

A už išla dvanástka? Spýtala sa znova.

Hej. Teraz. Pokýval som hlavou.

Aha. Škoda. Odpovedala, tak ako potom ešte niekoľkokrát.

 

Potom som odišiel. A ona mi zamávala. a mne bola síce sympatická. Ale nejak nie som zvyknutý nadväzovať kontakty na zastávkach.

 

Zamával som jej naspäť. A snažil sa nemyslieť na to, čo by bolo keby....

 

Nakoniec možno sa ešte stretneme. Ako sa poznám ja budem sám. A ona bude chodiť s nejakým hajzlom, ktorého bude mať fakt rada.

 

Milujem sebaľútosť.

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Ženy nepotrebujú kamaráta. Musíš byť riadna kurva, aby si ťa všimli. Teda aby s tebou chceli niečo mať. Povedal Renas.

 

A ja som na neho žmurkol. Tak akoby som ho chcel práve zbaliť.

 

Asi máš pravdu. Skrátka musíš im dať nejakú šancu, aby ťa mohli prevychovať.  Odpovedal som s úsmevom.

 

A spomenul som si na tie noci.

 

Vždy to bolo rovnaké. Takmer.

 

Pil som s nejakou slečnou. A slečna mi rozprávala o svojom živote. A cez tielko je previtali bradavky. A ja som sa tváril chápavo. A že ma vážne zaujíma, že ju ošukal nejaký Karol, alebo Peter. Alebo obaja naraz. A že Peter mal hrozne pekné zuby a Karol bol hrozne zlatý keď žongloval s ponožkami. 

 

Ako dieťa. Zasnívala sa raz jedna. A dodala, že už nikdy si nenájde takého ako on.

 

Takého čo ťa podvádza? Som sa neopýtal.

 

Chcel som byť milý. A tak som tie kecy počúval. A ona sa na mňa usmievala. A ja som mohol tak maximálne kuknúť sa o výstrihu. Vždy keď sa nedívala. A opakovala.

 

Budeme len kamaráti.

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

Možno to bolo ako z filmu.

Tá scéna.

Trochu gýčová o tom ako si pobehovala po lúke a smiala sa. Ako zmyslov zbavená. Trhala púpavy a fúkala ich smerom na mňa.

 

Potom si sa rozbehla. A skríkla.

 

Chyť si ma.

A mne sa nechcelo. Tak som povedal, že sa mi nechce.

A ty si sa ku mne privinula. A pobozkala na líce.

Aj tak ťa mám rada. Povedala si.

 

A tak som tam vtedy stál. Pozoroval ako sa smeješ. A myslel som.

Na čo som vtedy vlastne myslel?

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


1 názor

Babu..no..chcelo..veru..:D

kiksy
07. 11. 2006
Dát tip
hmm, no tie baby sú ale svine, xixi je fajn vrátiť sa tu po dlhšom čase a čítať ťa a inak s renasom asi aj súhlasím, že baby nepotrebujú kamaráta ;o)

Zly
19. 09. 2006
Dát tip
**

...jo, čítavá vecička... ...nuž a mne sa teda páčil aj ten dialóg (teda ten prvý)... Aha. Škoda... a tak...

niniw
21. 07. 2006
Dát tip
začiatok - najmä dialóg a rozpisovanie veďľajších viet mi nesedel, zvyšok bol fajn

zaki
20. 07. 2006
Dát tip
no jednoznacne jedna z najlepsich veci v slovencine co som citala odkedy som v irsku...:)

avi

sidonia
16. 07. 2006
Dát tip
summer light*

psst...a suhlasis aj so mnou kedze aj ja suhlasim so sklenarom..a tak suhlasim aj s tebou....a zaroven sklenar suhlasi so mnou aj s tebou...a kedze vsetci so sebou navzajom suhlasime mozem vyhlasit vzacnu zhodu... ...uz mi sibe..sorry...ale je hrozne teplo..usmev... ...teraz vazne...jasne chnapem...a berem...

pssst
14. 07. 2006
Dát tip
sklenář - souhlas:) jinak vážně super...

avi

myx...mozno si bol tiez hanblivy gymnazista...usmev... babu...ale bez...ja som strasny kecal...

myxomatosis
13. 07. 2006
Dát tip
uf. to zrovna... preco mi to pride take povedome? :)

renas...no natazal som na jednu debatu pod tvojim dielom...len som ju parafrazoval... ...tu debatu kde si sa stazoval babue...usmev... ...no jasne...keby tam nebolo o tebe tak by si to strhal...usmev...

Renas
13. 07. 2006
Dát tip
to som kedy povedal ty parchant:)))? dobre je to... hlavne ta pasaz s renasom:)))*

daddy
13. 07. 2006
Dát tip
líbíš....:)) t

Bix
13. 07. 2006
Dát tip
pekne

...jo vdaka...za koment...asi mas pravdu...

sklenář
13. 07. 2006
Dát tip
zajímavý - jen trošku moc uvysvětlovaný (taky k tomu mám sklony - proto to řikám a vysvětluju :-))) - méně je někdy více! Třeba hned ten první textík - už z rozhovoru na zastávce je naprosto jasný "rozdělení rolí" - pak stačí už jen zamávat... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru