Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Štěstí

17. 07. 2006
2
2
1657
Autor
Idefix

Štěstí

Štěstí,

to je náhoda,

to je blázen.

To je drahokam,

i hozená šiška

na zem,

když v semínku je

život rázem.


2 názory

Montrealer
18. 10. 2007
Dát tip
Štěstí, to je náhoda, to je blázen. I já jsem byl blázen, pětkrát uznanej Posudkovou komisí. Už mě ani nezvou, neotravují, penzi mi pravidelně platí, Jen tentokrát nezaplatili, protože si myslejí, že jsem stále ještě hospitalizován v Psychiatrické léčebně Bohnice. Jenže já už tam přesně měsíc nejsem a na naší poště to nevědí. Nikdo jim to neřekl, nezatelefonoval, neposlal mailíka, prostě nic. (po propuštění jsem si měl přehlásit důchod zase domů a já na to asi zapomněl, ačkoliv to dávno vím a pravidelně dělávám)

Rxrxrxr
18. 09. 2007
Dát tip
přijala bych spíš volný verš, zní to trochu jak rýmovačka pro děti...

Idefix
19. 07. 2006
Dát tip
neni

Runa
19. 07. 2006
Dát tip
Není to tak trochu, nebo trochu více "Mnanon" a její bledá líce Nezvalem hozená do pranice ?

Idefix
19. 07. 2006
Dát tip
tak se nazobej semínek prosa papoušku :-)

papouch
19. 07. 2006
Dát tip
štěstí.. to je to, co se papouškovi poslední dobou zarputile vyhýbá! :-)

Idefix
17. 07. 2006
Dát tip
Děkuju,možná dojdeš i na konec :-)

Baziliška
17. 07. 2006
Dát tip
i hozená šiška na zem, když v semínku je život rázem. konec je skvělej:-))!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru