Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Velký třesk II

21. 07. 2006
0
0
1741
Autor
houda
Posuneme dnes planetu?
„ROZTOMILÝ NESMYSL“, tak označují odborníci neobvyklý experiment německých organizátorů Světového dne skoku 2006, který se má uskutečnit právě dnes.
   Organizátoři chtějí dokázat, že pokud 600 miliónů lidí vyskočí naráz do vzduchu, posune se planeta na jinou oběžnou dráhu, což by mohlo snížit globální oteplování, prodloužit den nebo zajistit příjemnější klima. Pořadatelé jsou přesvědčeni, že svého cíle dosáhnou, pokud se na západní polokouli ve stejnou chvíli od Země „odlepí“ 600 miliónů lidí. Podle vědců by ale museli vyskočit tak vysoko, až by zmizeli ve vesmíru.
 
METRO, čtvrtek 20. července 2006-07-21
 
A kruci, zase jsem něco prošvih. Mohl jsem tušit, že se něco chystá. Proto můj synek už asi měsíc prováděl jakési posilovací poskokové cvičení. Proto se mi v noci zdálo, že soutěžím ve skoku (pravda, dalekém) a mám slabý odraz. A ráno najdu u snídaně noviny s tímhle zásadním článkem. Stejně se v něm nepsalo, v kolik hodin se má vyskočit. Takže pokud dnes nechybí na západní polokouli 600 miliónů lidí, asi se nic mimořádného nestalo. I když dnes ráno bylo pro změnu zataženo. Pro všechny případy mám v záloze taky jeden nápad: co kdyby všichni lidé na západní polokouli v pravé poledne pojedli vydatnou porci luštěnin? Přidá se někdo?
zelva
04. 08. 2006
Dát tip
:-)))

houda
25. 07. 2006
Dát tip
Zámo: by se to muselo trochu zorganizovat, pochopitelně. lžíci má snad každej...

papouch
22. 07. 2006
Dát tip
Není to nesmysl. Žádná fyzika totiž neexistuje. Albireo je vyslanec ďábla. Zeměkoule je velice snadno pošoupnutelná, to je dokázáno. :-P

Albireo
21. 07. 2006
Dát tip
To je fuk, v kolik. Po fyzikální stránce je to naprostý nesmysl.

houda
21. 07. 2006
Dát tip
nor: no právě

houda
21. 07. 2006
Dát tip
tak přesný hodinky nemám

11:39:13 byl ten čas správně

myslim že to bylo v 11:39:19 nebo takovej nějakej čas

Norsko
21. 07. 2006
Dát tip
to by mohlo mít nedozírné následky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru