Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rád bych...

16. 09. 1999
1
0
1346
Autor
Mikeva

Rád bych… Tak rád bych ti dal Kytku tulipánů Hrst perel A své náručí Jsou křižovatky Který nezrušíš. Tak rád bych tě měl Aspoň chvíli blízko Aspoň pár doteků Když mraky jsou Nad městem nízko A bůh žádá odvetu. Tak rád bych ti dal Ruku kolem pasu Pro tvoje vlasy A tvojí něžnou krásu Až uhodí blesk Přijde bolest a stesk Nerad se vzdává Každej chlap A natož já… Tak klidně zahodím Své kontakty s anděli Spoutaný stovkami pavučin Co splétá okolí Neuhnu, neuhnu Když zůstat mi dovolíš. Něžná Až za chvíli tě políbím Budeš už spát Možná zase přijdu Na chvilku tě hřát Když měsíc svítí Do vlasů padá ti zář Třesou se mi ruce Když hladím tělo tvé Čekám že řekneš - Dál už NE! - A mé oči přivykají tmě Tvá vůně, je teď můj svět Náhle cítím strach Když ruka má Tvých ňader se dotýká... Tak radši přestanu psát A půjdu spát Třeba jednou nebude to sen Možná bude bílý den A já s tebou v něm...
Lalinka
18. 09. 1999
Dát tip
byly uz lepsi vid?

slavek
17. 09. 1999
Dát tip
Určitě. Hlavně a't je to ta pravá. Jinak přichází rozčarování..

Merle
17. 09. 1999
Dát tip
Sny se neuskutečňují, ty uskutečňuješ sny.

Bibša
17. 09. 1999
Dát tip
Rád bych : jsou křižovatky, které nezrušíš, to je, ale není nad to jezdit jenom po hlavní!!!

Něžná : má hodně ze svého názvu, přeji Ti, ať to není jenom sen ... byla by to škoda

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru