Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trutnov se ruší

03. 08. 2006
0
0
7110
Autor
papouch
Dle posledního sdělení pořadatelů se celá akce ruší pro naprostý nezájem. Dosud se prodalo pouze 376 lístků, z nichž 237 koupil na dobírku údajně jakýsi blázen z Brna, co si říká papouš, nebo tak nějak. Dnešním dnem jsou odvolány všechny kapely, zrušeny objednávky občerstvení a doprovodných akcí. Pořadatel s lítostí oznamuje všem, aby do Trutnova nejezdili, Trutnov je zrušený.
papouch
09. 08. 2006
Dát tip
hrcht

DO YOU LOVE TRUTNOV? JES AJ DŮ

JiKo
04. 08. 2006
Dát tip
Okamžitě si změň kategorii!!!!! Tohle není sraz ani akce... nebo napíšu do netbase@ a ti s tebou zatočí! 720°ti nebude stačit

Já to tušil! :)

Shammann
01. 08. 2006
Dát tip
Na trutnov jedu, ale už mám objednaný lístky s kamarádama, škoda že sem to nevěděl dřív, mohli sme to vyšroubovat na 9+1 :-)))

Tragicus
01. 08. 2006
Dát tip
Kdyz objednate devet a vice listku, zamlouvam si ten zdarma.

Miroslawek
28. 07. 2006
Dát tip
A bude někdo opravdu v Trutnově nebo to taky bude výmaz z mapy? ;o)))))))))

Yeziiinka
27. 07. 2006
Dát tip
Mám už lístky na trambaj, bo jedu do práce... :(

Zaprděnec
27. 07. 2006
Dát tip
to jistě..na klauny typu divokej bill sem fakt celej žhavej

Rabb
27. 07. 2006
Dát tip
já bych raději Medlov!!

Norsko
26. 07. 2006
Dát tip
vydání druhé, pišto ... prostě jedem a vy se v tý vaší praze klidně uvařte ... bez hudby :-)

Já myslím, že bohapustě lžeš, ty hnusné, fjordy obalené, samolibé a krásné Norsko!

Norsko
26. 07. 2006
Dát tip
proč optimistické?, já jedu ... a vy klidně nejezděte ..., tož tak, pišto... a jestli si myslíš, že si dělám prdel, tak jedině z písmáka :-)

Norsko optimistické, vydání první. :))

Norsko
26. 07. 2006
Dát tip
kdo to nemá daleko, tangensi ... :-)

Norsko
26. 07. 2006
Dát tip
trutnov se, pišto, rušit nebude ... :-)

chaImin
26. 07. 2006
Dát tip
..spoléhám raději každý rok na podnikavce, co daj lupen levněji přímo na vstupu..

Předpokládám, že bude následovat upoutávka "Trutnov se ruší".... :)

Norsko
26. 07. 2006
Dát tip
ano, to souhlasí :-)

zorka
26. 07. 2006
Dát tip
máme už s norskem lístky pokrevních bratrů, zjitili sme, že jede taky neutron, eidam a nicolete, rádi vás uvidíme a doufáme, že se ještě někdo přidá:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru