Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnesni noc

23. 03. 2001
5
0
1016
Autor
Helene1

Dnešní noc. Dnes chci snít zas o něčem jiném ne o svém králi s hermelínem, co ve snu jen mi plete hlavu však už se těší na popravu všeho, co přináší mi snění.. atˇ počká si do rozednění a pak mi prokáže svou přízenˇ když hříchy noci nezatížen se neskrývá ve vlastním stínu a ve svém plášti z hermelínu.. Dnes atˇ noc voní rozmarýnem a chutná lehkým bílým vínem.. atˇ nejdem k ránu na popravu.. dnes připjme si na oslavu že král je mrtev, nový žije tak připravme se na orgie té lásky už snad oboustranné.. a pak ať cokoliv se stane.. atˇ víno z lahví jenom prýští.. zas k ránu, při popravě příští..
Carodej
06. 06. 2001
Dát tip
Přijde mi to jako část nějaké delší epické balady:o)))))))))) Technická: dnes připjme si na oslavu chybí písmenko a máš nějak podivně umístěné háčky - vedle písmenka místo nad ním - tak porůznu v celé básni, což mne osobně dost ruší. Báseň jako taková je ovšem opět dobrá a zaslouží si pozornost ostatních, tudíž tip.

Helene1
06. 06. 2001
Dát tip
dik za libeni i upozorneni.. , ale ty haxky u nekterych pismenek s mym PC nesvedu..( porad..)

Wopi
01. 04. 2001
Dát tip
tip

rire
26. 03. 2001
Dát tip
at vino z hlavy jenom prysti.... *

Albireo
25. 03. 2001
Dát tip
Proč jen nedokážu svůj obdiv k tomuhle dílu vyjádřit lépe, než prozaickým tipem?

Helene1
25. 03. 2001
Dát tip
Albi... ten TIP.. pro mne opravdu znamena mene.. nez to predtim.. Dekuji..

Verita
24. 03. 2001
Dát tip
krásné :)

Mythus
23. 03. 2001
Dát tip
:-).....tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru