Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Má slova ztrácí se

08. 08. 2006
11
6
3209
Autor
Rad_o)))

.

.

.

.

      slova z úst

      ztrácí se v tichu

 

      jak kouř z cigarety - rozplý se

      ve volm prostoru

      Jen, že je …

 

      tak mluvím si sám pro sebe

      abych taky byl !

 .

 .

 .

.


6 názorů

palino8
18. 02. 2007
Dát tip
červená je tam navyše... inak fajn

tam tá grafika s tým dymom cigarety je úchvatná...ale dielo ako celok ma neuchvátilo... každopádne avi na tú grafiku;)

Rad_o)))
15. 01. 2007
Dát tip
... děkuji

ač nekuřák, cítím tu cigaretu , ten pocit...Líbí.

Ó
28. 12. 2006
Dát tip
...sedí mi to...stručné...ale obsažné...jo, a je to doslova a do písmene pěkné...

Rad_o)))
11. 09. 2006
Dát tip
Kaira: ... povídej ... :o)))

Kaira
11. 09. 2006
Dát tip
Líbí se mi, vždycky se mi líbí dílo, ať je jakékoliv, když v něm vidím něco ze sebe nebo ze svýho okolí..., jen ten závěr.......hmmmmm....... něco bych tam.... ale fajn :-)

Rad_o)))
28. 08. 2006
Dát tip
... děkuji všem za kritiky :o))) Trochu jsem tušil různé reakce, tak jsem počkal, až se jich nahromadí trochu víc :oD ... já osobně s a2a2a souhlasím, udělal mi radost, že se mu zalíbila myšlenka ... má pravdu, že by se asi dala zpracovat daleko lépe ... Je jasné, tedy alespoň si myslím, že na grafiku má každý člověk jinačí pohled ... a tahle je velmi jednoduchá a barvy použity jen tam, kde jsou logicky a citově zřejmé, takže asi nic záslužného :o))) ... jsem rád, že se většinou zalíbila a děkuji za projevené emoce a tipy :o))) (avi všem)

Idefix
25. 08. 2006
Dát tip
pěkné výtvarné zpracování...líbí se mi!

alternic
24. 08. 2006
Dát tip
Už su tady asi počtvrté - a nakonec se mi přece jen začala líbit * :-)

Stínolez
24. 08. 2006
Dát tip
Nemohu souhlasit s a2a2a, neboť to grafické doplnění se mi moc líbí..patří tam.. ale.. je to pouze otázkou názoru, ny?:)

Pěkné, aj ta grafická úprava...

vlastovka.
17. 08. 2006
Dát tip
... a ještě sis s tím tak pohrál... :) vrátila jsem se k ní po několika dnech a asi nemůžu jinak *

a me se to prave libi moc i diky tomu ze je to grafiky zpracovany..jelikoz to i graficky stoji za to..

eleja
10. 08. 2006
Dát tip
asi bych se pridala k nazoru a2a2a - ta myslenka je pekna, ale zpracovani je take moc fadni a tim ten prvotni napad ztraci ... ale jako hezke to je, ne ze ne ;-)

No myslena je to dobra a da se nad mi zamyslit..je to pekne npsany...je to pekne dilko...

a2a2a
08. 08. 2006
Dát tip
velmi solidní nápad i myšlenka, osobně se mi nelíbí, když se používají v grafice barvy, ačkoliv jejih smysl je zřejmý. To vlastní zpracování už tolik nápadité není, ale zkus se k té básničce za čas vrátit, zejméně k její myšlence, asi by z toho mohla být velmi hezká věc.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru