Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prominte slecno

25. 03. 2001
7
0
4155
Autor
Stevenson

Prominte slecno Prominte slečno, asi jsem se splet.. Když jsem vás viděl nasposled byla jste asi slečna jiná.. a nebo že by trochu vína takový vliv na oba mělo ? A nebo už se zapomnělo,..? Co vlastně, i má pamětˇ je krátká že nechala jste otevřená vrátka ? když dopředu a hlavním vchodem to jaksi jde jen s doprovodem a ve třídílném obleku .. Ne, není mi do breku, a znám podobných slečen zvyky. Tak caudi kočko, žádné vzlyky a ty zahradní trpaslíky zalévat rosou nezapomenˇ já odcouvám, i se svým mojím koněm a opatruj se lásko moje.. a By the Way byl to kůnˇ z Troje….
Stevenson
19. 03. 2003
Dát tip
ktere ze to.. ?? , vlastne nechci radeji vedet..-) Dik za cteni.. a asi vitej znova v aktivnich??-)

Stevenson
19. 03. 2003
Dát tip
-))) par jich znam..-)) a nejezdi se tech na neco jineho nez na kone??_)

Stevenson
10. 09. 2002
Dát tip
dik za probirani.. jen se bojim, jestli jsem uz nektere nezahodil.-)

Cashew
09. 09. 2002
Dát tip
právě se začínám probírat tvým arzenálen a některé věci vážně nejsou k zahození. Tahle mi třeba říká: dej mi tip... no tak dej mi ho.... nebo celou noc nebudeš spát !!!! (tak co mám dělat ???)

Yeziiinka
27. 06. 2001
Dát tip
Ňam ňam.

Stevenson
28. 05. 2001
Dát tip
Dik za precteni, libeni a i samozrejmne dobrou pripominku.. Opravim..

blbjenka
26. 05. 2001
Dát tip
líbí. hezky se to čte, tak lehce, netřeba nad tím moc přemýšlet. nejlíp číst si to nahlas, takové houpavé, milé. * btw: se svým mojim koněm... překlep, ne ?

gogo
20. 04. 2001
Dát tip
Dobrý8*

Bodlak
28. 03. 2001
Dát tip
..ale podívejme, takže jsi osnoval překvápko..)))T

Stevenson
28. 03. 2001
Dát tip
zadne prekvapko.. ten konec, je jen poranena jesitnost, ne?))

Stevenson
28. 03. 2001
Dát tip
zadne prekvapko.. ten konec, je jen poranena jesitnost, ne?))

Merle
26. 03. 2001
Dát tip
i ty .. ty... ty ty ty :-)))

rire
26. 03. 2001
Dát tip
heh, mne se to libi cely celicky :)))) Merle: snazis se napodobit kadenci samopalu? :)))))))))) *

Merle
26. 03. 2001
Dát tip
rire: hele, přečti si Krytykovu: Básník staršina nebo jak se to... pokud ji ještě nesmazal... :-)))

(závorka)
26. 03. 2001
Dát tip
jo (líbí)

tečna
25. 03. 2001
Dát tip
by Milky Way, nebyl houpací, z toho už jsem vyrostla ) T.

ulita
25. 03. 2001
Dát tip
po prvních dvou slokách jsi to měl utnout a nemělo by to chybu!!

maty
25. 03. 2001
Dát tip
Souhlasím s Ulitou

Stevenson
25. 03. 2001
Dát tip
hmmmmmmmm.. tak bud ta pointa je tak spatna.. nebo asi ta zaliba v to cim kratsi, tim lepsi je nejak rozsirena.. u nezneho pohlavi???)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru