Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výročí? Výsmutnění...

11. 08. 2006
4
10
3048
Autor
Šminka

A tak jde čas...

Tak jsem z nespavosti a splínu prve koukla na své osobní údaje...a hele ho...je to šest let a dvě a půl hodiny, co jsem sem poprvé strčila svůj zvědavý nos...a jak mi to tu krásně zavonělo...až jsem si tu vybudovala hnízdo...
A dnes jsem tu znovu poprvé po měsíci? Nebo po víc? Už ani nevím...přestalo to tu vonět, my astmatici /možná opravdu jen my/ tu těžce dýcháme...prostě už tu nejsem doma....škoda...bylo mi tu moc dobře a poznala jsem tu hodně krásných lidí...ještě že z těch mi někteří zůstali...takže vlastně přes všechny výhrady, které jem k tobě měla a mám: Díky, Lyryku...

 

 

Btw...ten seriál opravdu, opravdu, OPRAVDU znám jen podle jména!


10 názorů

Šminka
24. 06. 2008
Dát tip
ani nevím, už jsem, bohužel, asi odvykla....:-( Asi škoda, po těch letech....

Už je to lepší, ne? :)

jt
02. 07. 2007
Dát tip
no právě. máš pravdu, že je to tu jiný. ani nevím, čím to je, ale - myslím, že tady opadlo takový to nadšení, co tu bylo - jako když se něco začne dělat/brát moc vážně. je to škoda. ani srazů už tolik neni a lidí, co by psali nějak zajímavějc .. (fňuk)

Šminka
02. 07. 2007
Dát tip
a už zase to bude o rok víc...

jt
02. 07. 2007
Dát tip
pěkný povzdechnutí .. petr_pan

Šminka
08. 06. 2007
Dát tip
Miroslawek: Carpe Diem...

Miroslawek
30. 05. 2007
Dát tip

a2a2a
26. 05. 2007
Dát tip
Někdy se postě nedaří a není to odvislé od naší či cizí dobré vůle, a ač i já mám pocit, že je to spíše ryčné kolbiště a skutečné tóny jsou o to více plaché, musím přiznat jedno. Zpívat mohu, pokud bych opravdu chtěl. A tak hledám spíše u sebe, nejspíš vím, i jak na to, jenodvaha mi schází.

solomon
11. 01. 2007
Dát tip
milá šminko...je dobře že si toho cirkusu nevšímám??? ne já se neptám...sedim tu jako obratel...takovej ten k ničemu...sem v těle..a je mi to jedno...ale mohlo tu bejt někdy hezky.....

Sarrah
05. 09. 2006
Dát tip
Každé období přináší své a exorcista to řekl moc hezky s těmi přáteli přátel a jejich přátel :o) ..... a když se to splete s tím co tu vyřkl guýk...:o))) fajn lidiček je ještě naštěstí mooooc .....

exorcista
11. 08. 2006
Dát tip
Milé Malovátko. Dnes je to sedmadvacet let a nějaké ty drobné, co jsem otevřel oči a řekl:" Áááááááááááá!!" Názor na tenhle svět mám pořád stejný. Jenže co nadělat, jsem chronický optimista a smíšek (někdy to věru leze na nervy) a proto zůstávám i zde...jsou tu přátelé a jejich přátelé a možná i přátelé jejich přátel. Ti všichni tu zůstávají. A ačkoli to možná většina z nich dělá jen proto, aby se jejich dílka dostala do "top-ten" výběru v návštěvnosti a kritikách, věřím, že ze sta se najde jeden, který touží stát se úsměvem na rtech při čtení. Jakmile přeberu a vyberu tu správnou fotku z těch, co jsem přivezl z tábora, pošlu ti pohlazení :) pas a pucu Majkii :)

guy
11. 08. 2006
Dát tip
hm, bohužel je hodně pravdy v tom povzdychnutí .. ale říká se, že nikdy nebylo tak zle, aby nemohlo být ještě hůř .. :-)

ch_34
11. 08. 2006
Dát tip
...Jako písek v přesýpacích hodinách... Tak plynuly dny našeho života, a kdyby se všechna ta zrnka dala do skleněného válce, zůstal by jen mrakodrap z písku...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru