Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VE TVÉM VNITŘNÍM SVĚTĚ...

26. 03. 2001
2
0
1611
Autor
Kamenna_Tvar

*10.5.2000

Jak moc z Tebe cítím samotu a smutek, i když vypadáš zrovna šťastně. Jak moc v té chvíli toužím Tě pohladit, obejmout nebo se Tě alespoň dotknout, aby se ve Tvých očích už nikdy neobjevil ten zvláštní pohled, který tak dobře znám, když se podívám do zrcadla. Vím, že se cítíš sám, ať tvrdíš cokoli, dokážu číst v Tvých očích a ani nemusím, protože to vyzařuje z Tvých pohybů a slov. Vím, jak moc lidi lžou, když jde o ně a jejich pocity a ani Ty nejsi jiný. Řekl´s, že žiješ ve svém vnitřním světě, kde se Tě nic netýká. Sama to znám, ale zároveň vím, jak moc je to nebezpečné. Pomalu ztrácíš spojení s realitou, uzavíráš se hlouběji a hlouběji do sebe na pár chvil je Ti zase dobře bezpečně schoulenému tam uvnitř, ale moc dobře tušíš, že ve Tvém vlastním světě není nic skutečné a ať se jakkoli snažíš nejsem tam já ani kdokoli jiný. Jsi tam jen sám se sebou a se svou samotou. Dovolil´s mi do svého světa nahlédnout, dovol mi do něj také vstoupit, protože oba cítíme, že si můžeme navzájem víc dát než vzít.
Chareas
30. 03. 2001
Dát tip
* zkusila jsem tuto možnost a lidé potom více chápou, a děkuji za varování.. (zvláštní, jako bychom se znali...) Tip :)

rire
26. 03. 2001
Dát tip
*

Albireo
26. 03. 2001
Dát tip
oba cítíme, že si můžeme navzájem víc dát než vzít. Moc hezky řečeno!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru