Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VŠEM, VŠEM, VŠEM, VŠEM, VŠEM, VŠEM, VŠEM!!!

18. 08. 2006
3
0
4231

Všichni zde moji drazí přátelé, i Vy, o kterých prozatím ještě nevím, přijměte moje nejsrdečnější pozvání:

GALERIE CESTY KE SVĚTLU Praha 4, Zakouřilova 955/9, 300m od metra C- stanice Chodov, první výstup vlevo, tel: 272 950 557 Dne 7. 9. čtvrtek 19h Hlas, který léčí. Známý a oblíbený zpěvák Karel Kekeši, bývalý člen Orchestru Václava Hybše, svým "hlasem, který léčí" doprovodí směsí vybraných písní soubor básnických textů ze sbírky "Sníh z křídel mých" v podání jejich autorky, básnířky Jarmily Moosové. http://www.pozitivni-noviny.cz/redakce.html MOC SE NA VÁS TĚŠÍM!
Milly
30. 08. 2006
Dát tip
je, zajímavá diskuze..., ještě, že jsem se vrátila......... :-))

Není - máme na výběr. VŠICHNI! A vtip? To jsem použila tvůj název? Vidíš, o tom nic nevím. Znamená to tedy pro mne jediné: Je dobrý, když napadl i tebe :)))

Petrusha
21. 08. 2006
Dát tip
a joooooooooooooo ))) :)

Petra: To je výstava obrazů v rámci projektu e-moc-e v Praze v Jindřišské věži /4.patro/ ve dnech 4.- 30. září 2006. My tam s Cannishou /Petrou/ máme verše, které budou instalovány mezi obrazy. Jukni na: http://www.e-moc-e.cz/cz/poezie.php Tož tak to je!

Urvisu: Radoooooooooooooooooost!!!!!!!!!!!! :)))))

Petrusha
21. 08. 2006
Dát tip
týýýýý Jarmeeelo, co to je plakát ve věži??????????????????????????????????????????????????????

vesuvanka
21. 08. 2006
Dát tip
Jarmilko, díky moc, budu se těšit :-))). Právě teď jsem dala na Písmáka upřesnění pozvánky na plzeňskou výstavu s novým obrázkem.

To je škoda, Jani. Ano, v Praze se ještě objevím často - dám ti vědět. A duchem budu s tebou v Plzni :)))

vesuvanka
20. 08. 2006
Dát tip
Milá Jarmilko, moc ráda bych přišla, ale já mám 7. 9. odpoledne vernisáž výstavy v Plzni. Škoda, že obojí je stejný den... Vzpomenu si na Tebe alespoň ve vlaku cestou do Plzně - přeji Ti, aby se akce vydařila a přišlo hodně lidí... Snad budeš mít ještě další recitace v Praze, ráda přijdu. Zdravím Tě

GBS: tak to se moc těším na všechny! :)))

G_B_Show
19. 08. 2006
Dát tip
to mam skoro za rohem, možná přijdu i s pár místníma panelákáčema (póza, turandot, Gade) a přijdem si poslechnout, jak se básní tištěně. těšim se, i když ani pořádně nevim, co mě čeká.. :-)

blok
19. 08. 2006
Dát tip
díky, díky, díky ti ! Boing 001 neletí kvůlivá teroristům .. najal jsem hejno špačků, vlítnu včas ! čau .._:-)

neuvěříš - právě koukám na dnešní jméno v kalendáři a chtěla jsem ti poslat pusu:)))- A TY TU! motýlka s sebou na rameni, ano? A neotvírej cestou okna, ať neuletí!

blok
19. 08. 2006
Dát tip
to je fakt výborná zpráva, zamlouvám si Boeing 001, povinný motýlek ? _:-)

sví: tak tam zajdi v pátek, to tam sněžit nebude :))) Milli: nebudeš litovat - obrazy a božský Kája to jistí :))) Zbora: no ty skoro musíš, ať vím, jestli ses příliš nezměnil!!! :))) Petru: no jo, daleko, předaleko - není všem dnům konec, snad. Potkáme se brzy na plakátě ve věži, ano? :)))

JiKo
18. 08. 2006
Dát tip
VŠEM, VŠEM, VŠEM, VŠEM, VŠEM, VŠEM, VŠEM!!! to je opravdu vystihující název, každý hned ví o co jde. Ale škoda že to je ve ČT to mám tréning volejbálu...

Zbora
18. 08. 2006
Dát tip
Hezky, hezky, hezky! :o) Píšu do notýsku...a pokud nezapomenu, příjdu.

Milly
18. 08. 2006
Dát tip
je, tak to bych aj přišla........ nádherná galerie..... a já už tam dlouho nebyla... Celý to vypadá zajímavě...... :-)) http://www.cestykesvetlu.cz/

Milly
18. 08. 2006
Dát tip
je, tak to bych aj přišla........ nádherná galerie..... a já už tam dlouho nebyla... Celý to vypadá zajímavě...... :-)) http://www.cestykesvetlu.cz/

Milly
18. 08. 2006
Dát tip
je, tak to bych aj přišla........ nádherná galerie..... a já už tam dlouho nebyla... Celý to vypadá zajímavě...... :-)) http://www.cestykesvetlu.cz/

sví - nemýlíš

Rabb
17. 08. 2006
Dát tip
Praha, ach jóó.. tak daleko.. :-(

Sarrah
17. 08. 2006
Dát tip
Moc ráda bych přijela, ale ta dálká....:o( Ať se akce vydaří Jarmilko!!!

Petrusha
17. 08. 2006
Dát tip
hmmmm ... :) potom mi porozprávaš, aké to bolo? :) (a pritom si hooooodne vymýšľaj :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru