Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modlitba

26. 03. 2001
6
0
3150
Autor
affirmation

Otec můj, jenž je ve vězení, mlátíval matku mou, přicházel k ránu nebo u děvek svých spával, či na ulici Jednou k nám přišel policajt, prý zatykač na tátu má, ten rozběh se, uhodil, přizabil, v železech chytli ho, zatkli, odsouzen byl, a klid nastal na chvilku (však netrval dlouho, matka na alkohol dala se) Maminka, v lihu skoro denně, rány teď rozdává s promilí v krvi, v těch chvílích nenávidím ji, křičím, brečím, chci nadávat, třískat, ublížit, možná si něco udělám. Ráno když vyspí se, kafe si uvařit dá, bude se litovat, omlouvat a co můžu dělat já? (milovat, odejít, opustit, zapomenout, zabít)

Reistlin
12. 03. 2002
Dát tip
Krutě ze života. Tip

Krel
18. 07. 2001
Dát tip
huhu.....síla !* a do klubu

Katerina
31. 03. 2001
Dát tip
No nevim, asi by to chtelo na tom jeste pracovat, pripada mi to bezmala vychrleny, narychlo napsany... tvoje basnicky co znam mi pripadaji propracovanejsi...

ulita
29. 03. 2001
Dát tip
Merle: nemáš pocit, že spojení "pocit reálna" je nonsens?

Merle
29. 03. 2001
Dát tip
ulit: kdepak jak jinak vnímáš reálno než přes vjemy a následné pocity??

ulita
29. 03. 2001
Dát tip
Merle: to jistě, ale takto filtrovaná realita už není realitou - mimochodem tady vedeme spor starý jako lidstvo samo...Platon by z nás měl radost - nejspíš....

Bacil
27. 03. 2001
Dát tip
Je to síla, ale na tip to u mě není.

Merle
27. 03. 2001
Dát tip
síla účelná a oděvná... chybí tomu pocit reálna.... dobré, ale ne dost na tip

affirmation
27. 03. 2001
Dát tip
juuu, tak tady vidim jak protichudny pocity muze vyvolat basen!viz např. Eternal x ufo jinak ď za tipiky, potesi a Lanrete, omlouvam se za to kuckani....ale nemel bys jist kdyz ctes neco ode me

Wopi
27. 03. 2001
Dát tip
Affi: no právě. Jak protichůdné pocity. A inventor by na to chtěl mít nějaký vzoreček (viz auditko). Prostě každý vnímáme jinak.

Eternal
27. 03. 2001
Dát tip
jasně, příště budu držet hladovku :o) a k tomu vnímání: Já jsem byl vždycky jinej :o)) a není to poprvé ani naposled.

Marigold
27. 03. 2001
Dát tip
Hmmm... je to docela nááářež a taky dost smutný, o to více, jestli je to skutečně ze života, ale jedno si neodpustím, ten název je naprosto nemístnej a nemůžeš se odvolávat na Otčenáš, když jsi začal báseň slovy "otec můj" a pak jsi se snažil napodobovat staročeskou gramatiku...promiň, ale tohle byl vážně trochu přestřel... Marigold

affirmation
27. 03. 2001
Dát tip
marigold: o prologu jsem uz premyslela, pryc s nim.nazev je ale mistnej.

Marigold
27. 03. 2001
Dát tip
no...jak myslíš, mě to holt nesedí...

ulita
26. 03. 2001
Dát tip
ach jo

ruby
26. 03. 2001
Dát tip
no znam veselejsi varace na tuhle modlitbu cafra, co ta wanastovska? je to desne smutny affir moc moc

Eternal
26. 03. 2001
Dát tip
kuck kuck kuck, prsk.. mne z toho zaskočil řízek, který jsem požíval těsně před čtením.. kuck hrc uff.. velký kaliber tato modlidba... nemá to daleko k těm hroboidním básním, které občas píšeš :o) ... dál se vyjadřovat raději nebudu, nechci znovu kuckat. (máš štěstí že nejde dát antitip)

Doufám, že to není Tvůj skutečný příběh, protože mi z toho běhá mráz po zádech...

kafka
26. 03. 2001
Dát tip
......kde, affi...?

Naso
26. 03. 2001
Dát tip
váhal som - ale iba chvíľočku - či z toho bude tip. Bude! Prerobenie základnej kresťanskej modllitby vôbec nie je originálny počin, ale ty si to epickým štýlom bolestne-ironicky prerozprával do našej doby, pričom to vôbec nestratilo na nadčasovej aktuálnosti a bohužiaľ to bolo a môže byť aktuálne aj o 20, 30 a 100 rokov...

Wopi
26. 03. 2001
Dát tip
Kam.T. má pravdu, mráz běhá po zádech. tip

affirmation
26. 03. 2001
Dát tip
Kamenna tvar: kdyby vsechno co pisu mel byt skutecnej pribeh, asi uz bych nekolikrat nezila kafka: kde co? Naso: no a ja uz si myslela jak nejsem originalni....o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru