Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ticho tu nepatri

18. 09. 1999
0
0
1719
Autor
Lalinka

Znis mi tady a nejsi tu jsem marne hledajici utechu a ticho je tu ted doma vic nez-li ja bez Tebe je to tu jine se mi zda. Ticho je ted mym spolecnikem, mam chut uteci, ale nema cenu schovavat se za unikem...
supizmus
26. 11. 2004
Dát tip
ticho není únikem, nýbrž cestou k přijetí skutečnosti

Minstrel
28. 01. 2004
Dát tip
Útěk před sebou samou, cesta za láskou nepoznanou, víš co je láska porozumnění, a to je vše a vše se mění... Možná neporozumíš možná ano..je jen na tobě najít cestu... tedy kročeje do ticha se ztrácejí, a s nimi vidíš odcháze, štěstí, lásku, naději...

Drakkan
21. 04. 2002
Dát tip
3/5 ten konec se mi zdá takový...hmmm..zmatený ? Jinak hezké...

Merle
20. 09. 1999
Dát tip
Když beznaděj tě ukolébává svými chladnými prsty, dej jí pořádnou facku a řekni: něch mě na pokoji, nebo to někdo odskáče.
PS: Pýthie se nemýlí

maprach
19. 09. 1999
Dát tip
no, pokud by se ti třeba podařilo porozhlídnout se kolem, jestli nepotkáš někoho, kdo je na tom ještě o kousek hůř a pokud by ses s ním třeba i dala do řeči a trochu ho zahřála, pravděpodobně zjistíš, že už sama útěchu nepotřebuješ. . . :-)

slavek
19. 09. 1999
Dát tip
neutečeš.. Vím to, přesto stále utíkám.. A utíkám špatným směrem..

Bibša
18. 09. 1999
Dát tip
Neschovávej
neschováš
neutíkej
neutečeš
nevyháněj
nevyženš
ticho
...
(Maličká rada: zkus se zamyslet nad tím, jak popřípadě nahradit "je tu", "je teď", já vím, že opakování je matka moudrosti, ale ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru