Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

UPŘESNĚNÍ POZVÁNKY

21. 08. 2006
1
0
5008
Autor
vesuvanka

Milí Písmáci,


upřesňuji svoji pozvánku na výstavu  akvarelů KRAJINY ZROZENÉ OHNĚM,

která se bude konat ve dnech 7. 9. - 20. 9. 2006 ve Studijní a vědecké knihovně Plzeňského  kraje v Plzni, Smetanovy sady 2.

Vernisáž se uskuteční  7. 9. 2006 v 16 hodin.

Výstava bude přístupná ve všední dny,  pondělí - pátek 9 - 17 hodin.


Budu se těšit na Vaši návštěvu

Vesuvanka


vesuvanka
21. 08. 2006
Dát tip
Janičko, díky za milé zastavení a zájem, budu se na Tebe moc těšit :-)))

Janinko, na Tvou pražskou se moc těším.... určitě se tam dostanu někdy v průběhu září-října.... Přeji hodně štěstíčka!

vesuvanka
21. 08. 2006
Dát tip
Lyrae - děkuji za milé zastavení a zájem, to je škoda, ale nebudeš mít náhodou v září nebo říjnu cestu do Prahy? Budu mít v Praze ještě jednu výstavu od 5. září do konce října :-)))

Lyrae
21. 08. 2006
Dát tip
je mi opravdu líto, že bydlím takřka na opačném konci republiky...strašně ráda bych to viděla. maluješ krásně.

vesuvanka
21. 08. 2006
Dát tip
Dûkuji Vám za milé zastavení, potû‰il mû vበzájem. PraÏská výstava v kavárně Pod Vesuvem bude zahájena vernisáží v úterý 5. 9. 2006 v 18 hodin. Výstava potrvá do konce října, bude přístupná ve všední dny jen od 11 do 14,30 a pak ještě některé dny i večer, kdy v kavárně bude kulturní program - bohužel ten není ještě upřesněn (bude uveden v pražském kulturním přehledu na září, který vyjde koncem měsíce). Jakmile budu vědět, upřesním novou upoutávkou. Budu se moc těšit na setkání :-))) Přeji krásný večer a zdravím Vás.

Háber
21. 08. 2006
Dát tip
gra t ulujem

maartin
21. 08. 2006
Dát tip
ano, ano - určitě se podívám, díky

dadíková
21. 08. 2006
Dát tip
ještě upřesni tu pražskou.. zdravím..S.

Vesu, a co výstava v Praze? To by bylo pro mě sjízdnější :))) Přeji hojnou účast milovníků tvojí tvorby!

KayTee
21. 08. 2006
Dát tip
Plzeň mám z ruky :-)) Krásný obrázek v prologu!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru