Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sloní ukolébavka

23. 08. 2006
4
1
2859

Kolébající píseň na melodii malé klavírní skladbičky od Clauda Debussyho z cyklu Dětský koutek, který napsal Debussy pro svou dceru toho času ještě v lůně dřímající...

V dešti
slůně tiše spí
kapky neslyší, že tříští
o bahnitou zem
chobotem
škrábající kořen žen-šen

Sloni
bojí se myší
jako děti těch nejvyšších
lidí kolem nich,
neznajících smích
nepopadají se za břich

1 názor

nonamebeast
02. 03. 2007
Dát tip
jestli jsou děti stejně nadšené jako my velké děti, jakože si myslím,že by měly, tak superr:-))

vesuvanka
20. 09. 2006
Dát tip
Pěkná :-))) TIP

Ivo Koivo
26. 08. 2006
Dát tip
mám moc rád tvorbu pro děti, protože je přesně pro mě, díky a tip

aha.. vidiš, nevšim sem si, že to tu je napsaný,.. to bude asi tim, že sem to dal do arény. Stojim o ní, ale nemusim ji mít.:o)

martinez
25. 08. 2006
Dát tip
Autor stojí o hlubší kritiku. tu hlášku bys měl odstranit - pak ti tu kdekdo plká a filozofuje... ;o)

člověk nemá nikdy zač děkovat, a přesto děkuje... a ten druhý zas vynaložil hodně úsilý, a přesto říká není zač.

martinez
25. 08. 2006
Dát tip
v klidu - odpočívej... víš co, vůbec ke mně nelez... :o)) tam je převeršováno... i na mne někdy :o) a nemáš zač děkovat - napsal sis to sám přece!

Jo, a čet sem tě.. ale jenom letmo, myslim. Potřebuju si trochu odpočinout od veršů.

Je. Dík za Ťyp.. teda tip..

martinez
25. 08. 2006
Dát tip
jo taky se budu těšit... (je tato kritika dost hluboká? :o)

yeah, to udělej...

nejlépe v mém podání...:o).. v blízké budoucnosti píchnu ty písně někam na net.. ale teď nemam moc čas.

to je zajímavý, někdy si to musim poslechnout :)

Baziliška
23. 08. 2006
Dát tip
není zač:-)...tohle je fajn, většinou se dětem věnují strašné blbosti...jak kdyby dítě byl hloupý jedinec člověka...jestli víš, co myslím.. jen houšť;-))

a málem bych já sebestřednec zapomněl: dík:)

mám takovej pocit, že to claude debussy napsal do melodie... a já jsem jen překladatel z melodie do slov i když bych raděj překládal ze slov do melodie.To nic, jen mě to teĎ tak napadlo.

Baziliška
23. 08. 2006
Dát tip
hezká věcička pro děti:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru