Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když jsem šel do krámu

23. 08. 2006
18
15
4807
Autor
j. nick

Když jsem šel do krámu
pro chléb a pro vejce,
cestu mi zastoupil
vietnamský prodejce.

Abych mu ukázal
že nejsem rasista,
koupil sem kalhoty
zlevněné na "ci sta".


15 názorů

j_i_r_i_k
21. 11. 2007
Dát tip
Opět už to slábne, pokračování zítra :) Ale ta závěrečná hříčka je prostě kouzelná :)

j. nick
30. 08. 2007
Dát tip
dík, no spíš sem míval... snad se zase někdy zadaří:)

Danilo
30. 08. 2007
Dát tip
máš skvělý nápady...*

FunThomas
17. 05. 2007
Dát tip
to už by mohl být zrovna Funík, ne? a Funík zní dobře... ;) zas něco napiš - až sem zítra přijdu.. třeba něco o myslivcích, nebo tak (páč chodím na střední lesnickou školu a mám zrovna svaťák. Něco o tom, jak je zelená ošklivá barva.. thx.) Have a nice day/evening.

j. nick
17. 05. 2007
Dát tip
sem holt blázen no:) ale FunJ.nick radši ne, některý lidi by to naschvál četli jako FuJ.nick a to bych pak musel bejt smutnej:)

FunThomas
17. 05. 2007
Dát tip
MAZEC! nechceš se jmenovat FunJ.nick? to je neuvěřitelné, že jeden člověk dokáže zplodit také věci.. ... to je nevjeřitelné že je den človjek dokáže splodit také vjeci.. *

:))) sákra, já se nemůžu v práci chechtat nahlas, dívají se na mě jako na blázna.... ticho v kanclu a já tady řvu jak pako... budu tě muset číst doma

satannáš
25. 12. 2006
Dát tip
Jo , super . T

Maaslek
23. 11. 2006
Dát tip
řikal jsi mi, ať jsem upřímná, až ti budu psát komentáře, mno tak jo teda... hele, tohle mě rozesmálo, to je hodně fpoho a zatim mě fakt kritiky nenapadaj:c)

Maaslek
23. 11. 2006
Dát tip
řikal jsi mi, ať jsem upřímná, až ti budu psát komentáře, mno tak jo teda... hele, tohle mě rozesmálo, to je hodně fpoho a zatim mě fakt kritiky nenapadaj:c)

martinez
14. 11. 2006
Dát tip
či tipy nemame... dame jeden... :o)

Moncheri
06. 11. 2006
Dát tip
Se srazí, kvalitní!*

Oldjerry
03. 09. 2006
Dát tip
No jo - a když člověka něco napadne, tak neví jak to zpracovat a když to zpracuje tak zjistí, že to »néni vono«, a tak čeká na další iluminaci v řípě a tak se to furt opakuje.

j. nick
03. 09. 2006
Dát tip
šmarjá, to mi lichotí:) pokusim se zase brzy něco vyvrhnout, ale nevim, kdy se tak stane, taková hovadinka prostě buď napadne nebo nenapadne, nedá se to hecovat, ale co ti budu povidat, že jo:)

Oldjerry
03. 09. 2006
Dát tip
Na férovku : ne všechny jsou na tip, ale všechny mají společný silný prvek a to humor. Humoru tu není mnoho, dobrého humoru ještě méně a proto : mám tě v oblíbencích, příteli. Koukej psát, já se rád chechtám...

j. nick
31. 08. 2006
Dát tip
Díky, Barmane:)

Barman
31. 08. 2006
Dát tip
ze života*

j. nick
28. 08. 2006
Dát tip
Díky, Noe1:) Si piš, že sem NAŠÍ oblíbené písničkářce vděčný:)

Noe1
27. 08. 2006
Dát tip
:-))) *t PS: objevil jsem tě díky mé oblíbené písničkářce, tož ji buď vděčný ;-))))

j. nick
26. 08. 2006
Dát tip
Dík móc:)

pampelin
25. 08. 2006
Dát tip
Boží. MKS *

j. nick
25. 08. 2006
Dát tip
No táááák, prosim prosim smutně koukám:)

Jiřička
25. 08. 2006
Dát tip
Zatím váhám...

j. nick
25. 08. 2006
Dát tip
Já to mám s múzičkama dost těžký, mě totiž vůbec nelíbaj (ty zplodiny, co tady občas vyvrhnu, na ně svádět nemůžu, to sou jenom kravinky a blbinky, který ze mě sem tam vypadnou, snad jako výsledek zatmění Slunce, Měsíce a mozku zároveň). O ty písničky se s náma určitě poděl, já přímo hořim zvědavostí, tak neváhej:)

Jiřička
25. 08. 2006
Dát tip
Když přesvědčíš mou múzičku,aby zase brzy přiletěla a líbla mě na čelo(-to víš já jenom skáču,jak ona píská)někdy se dost načekám... Leda,že bych zveřejnila ty moje staré písničky. No,uvidím...A taky díky :o)

j. nick
24. 08. 2006
Dát tip
Mimochodem, po přečtení tvých věcí jsi též má oblíbená autorka, doufám, že si brzo budu moct přečíst něco dalšího:)

j. nick
24. 08. 2006
Dát tip
Šmarjá, děkuju, to si ani nezasloužim:)

Jiřička
24. 08. 2006
Dát tip
To taky stojí za tip! PS:Jsi můj oblíbený autor :o)

Kastel
23. 08. 2006
Dát tip
:o) T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru