Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lesní

23. 08. 2006
11
13
3272
Autor
j. nick

Pod stromy v lese
viděl jsem veverku.
Co si to nese?
Tužkovou baterku!

Prej ji tam zapomněl
králíček Duracell,
když od ní po ránu
domů se navracel...


13 názorů

j_i_r_i_k
22. 11. 2007
Dát tip
Tak tohle je text jak stvořený pro punk, něco ve stylu Krys od Vyčůrat a spát, v refrénu se samozřejmě opakuje "Králíček Duracell!!!"

Danilo
31. 08. 2007
Dát tip
* moc hezká blbůstka..:) že by byla příště v reklamě na baterky veverka místo králíčka

j. nick
17. 05. 2007
Dát tip
páni, tak toho si považuju, dík:))

FunThomas
17. 05. 2007
Dát tip
už nevím co mám psát.... ona je fakt každá ta blbůstka lepčejší a lepčejší... (a to tu většinou chválím díla jen slečnám :D ) *!

j. nick
23. 01. 2007
Dát tip
setrvačnost, Čertínku, byl eště od veverky celej rozhicovanej:)

teba mám už prečítaného...teraz chvíľka pauzy a vrhnem sa ďalej na Markel;))) Tá má krásne veci a podobné myšlienky (aspoň v niečom;) ) ako ja...;))) ďakujem za tvoje veci, niektoré boli fajn a niektoré aj výborné;) (tie majú tipy;) )

j. nick
10. 01. 2007
Dát tip
nemusíš tipovat, jestli tě to aspoň trochu pobavilo, tak je účel splněn:) a jestli nepobavilo, tak zkus něco jinýho:)

tu som váhala, dať tip, nedať;)))) ešte uvidím;) ale skôr nie, lebo máš aj podstatne lepšie veci...napríklad tie srnky 1. strofa;) i keď 2. to zabila;)

j. nick
14. 11. 2006
Dát tip
Se slzou dojetí vidim, že vám osud reklamního králička neni lhostejnej, tak já vám teda řeknu, že to s nim dopadlo dobře, akorát byl celej den uplně vyfluslej:-P a díky za váš čas:)

martinez
14. 11. 2006
Dát tip
a jak teda chudák došel... bez energie?! :o))

Moncheri
06. 11. 2006
Dát tip
jj, tohle dílko je povedený!*Chudák Duracell, doufám, že trefil!

Oldjerry
03. 09. 2006
Dát tip
Tužkovou baterku ? No to se nedivím, že králíček vydržel celou noc.... Králíčci jinak mají v tomto směru dost pochybnou pověst...

j. nick
28. 08. 2006
Dát tip
díky:)

Baziliška
28. 08. 2006
Dát tip
prostě skvělá blbůstka:-)****

j. nick
24. 08. 2006
Dát tip
Kuju:)

Kastel
24. 08. 2006
Dát tip
...zase nemách chybu vypointěnej fór do pár řádků - to můžu :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru