Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Táboráček

27. 03. 2001
0
0
4824
Autor
Funda

Milí Písmáčci, jelikož se mi stýská po vaší společnosti, a můj momentální zdravotní stav zapovídá dlouhé cestování, chci Vás pozvat na malý srazík do jednoho husitského městěčka na jihu Čech.A to konkrétně do Tábora dne 7. dubna. Sraz bych udělal ve dvě na nádraží, ale jestliže s tímto místem nesouhlasíte, tak mi to dejte najevo. Přístřeší mohu poskytnout asi 15-20 z Vás, v našem skrovném bytečku 3+1, který mám celý k dispozici.Je tu celkem 7 postelí, takže ten kdo se mi ozve nejdřív, sebou nebude muset tahat spacák. Po uložení batůžků, krosen, a jiných zavazadel by jsme se přesunuly ve čtyři hodiny do hospůdky u Švejka, kde mimochodem skvěle vaří. PS: opozdilé a ztracené Písmáčky budu osobně hledat a doprovázet Při problémech prosím volejte mého Founa: 0723/154269 Těší se na Vás FUNDÍK
Bacil
04. 04. 2001
Dát tip
Já moc přeju těm, co tam budou, ať se jim to vyvede... ale nemůžu, bohužel.

hermit
04. 04. 2001
Dát tip
škoda, Tábor je v mým akčním rádiu, jenže o tomhle víkendu na mě doma vychází střežení potomka... ;-) ale jinak bych přijel rád, snad příště..........................................

suvicka
04. 04. 2001
Dát tip
Ajta - srazík ohledně sdružení bych snad ještě oželela, ale pak...pak mám už něco ouplně jinýho, šakriš, tak jindy. Teda snad.

Funda
31. 03. 2001
Dát tip
Chtěl jsem jenom případným Táborským písmáčkům, kteří by se chtěli přijít podívat říct, že nepudeme ke Švejkovi, ale do Modré růže. Díky, a přijměte mou omluvu.

zolli
29. 03. 2001
Dát tip
Kluci poslete mi propozice na tu Prahu!!! Prosím! Příští týden bych měla být bez dětí...

Merle
29. 03. 2001
Dát tip
zolli: nikdo nic nemá.... Olda se ještě neozval... a já budu bez netu...

Falka
28. 03. 2001
Dát tip
Jůůů, lidičkové, v Táboře a okolí je strašně hezoučky, doporučuju určitě výlet do lesů a k řece, je tam vážně nááááádherně, když jsem sjížděla Lužnici.... hmmm... vzpomínám.... A Tábor je hezké město, pro noční courání jako stvořené... jo, zajděte určitě dolů k řece, podívat se na město pár kilometrů od něj, jak se hrdě vypíná nad vodu, která si pobrukuje a šplouchá něco o tom, že výška není všechno... A vůbec, ten táboráček doufám mít budete :o) Je mi líto, že tam nebudu s vámi, ale občas člověk musí taky domů... a já to teď pro spostu důležitých věcí strašlivě zanedbávám... takže - příště... A Táboru Ahoj!

Yfča
28. 03. 2001
Dát tip
Jéééééééééé... škoda, že nemůžu...

Merle
28. 03. 2001
Dát tip
no na tenhle termín měl být sraz v Praze ohledně toho sdružení.... umřelo to snad?

Vio
28. 03. 2001
Dát tip
Merle, neumřelo, přesně tak! Proto jsem v Praze! Čili JiKo, na místě záleží...

rire
28. 03. 2001
Dát tip
Falcii, a kdyz pujdu k rece nedostanu krece? :) [a ja se TAK tesim domuuuu] :) [a reky.. a jezera... a ... uuuuu] :) Fundi [nezmenujte osloveni se syrem], od cervna jsem doma jak na koni a to by v tom byl cert, aby...! :)

JiKo
28. 03. 2001
Dát tip
Ad: sdružení Pánové bylo oznámeno že výsletky debat z prvního sdružení budou zde prezentovány, takže zjevně jsem blbej já a uteklo mi to. Kde jsou plís? (potom by se situace asi měnila)

AZALIN
28. 03. 2001
Dát tip
Tábor? Hmmmm... to je někde strašně daleko od Brna, ne? ;-)

Vio
28. 03. 2001
Dát tip
JiKo, byly. To na čem jsme se dohodli bylo v Oldově auditku. Tím jsme dali na vědomí, že kdo se chce připojit, má šanci. Pokud se připojit chceš, tak se tam připiš a budeš obeznámen s datem konání schůzky přípravného výboru, kde budeme řešit stanovy a podrobnosti. Pravděpodobně 7.4. v Praze.

JiKo
28. 03. 2001
Dát tip
VIO: sem to čekal jako zvláštní auditorium, dík

Funda
28. 03. 2001
Dát tip
Omlouvám se, jestli jsem u někoho z vás zapříčinil vnitřní boj, jestli jet do prahy nebo do Tábora, ale opravdu jsem nevěděl, že 7. se bude jednat o Písmáčkovi.

Funda
28. 03. 2001
Dát tip
Teď mě napadla jedna skvělá šílenost.Jestli Vás nebude taj moc a dokážete se vtěsnat ke mně na chatu, tak by jsme si mohli udělat po návratu z té hospůdky udělat krásný Táboráček a spinkat za zvuku hořících kamínek( a chrápajícího Fundíka). PS: omlouvám se jestli pošlu Avízko i někomu, kdo jet nechce, ale bohužel znám jenom jednu metodu posílání Avízek více lidem najednou

Funda
28. 03. 2001
Dát tip
Teď mě napadla jedna skvělá šílenost.Jestli Vás nebude taj moc a dokážete se vtěsnat ke mně na chatu, tak by jsme si mohli udělat po návratu z té hospůdky udělat krásný Táboráček a spinkat za zvuku hořících kamínek( a chrápajícího Fundíka). PS: omlouvám se jestli pošlu Avízko i někomu, kdo jet nechce, ale bohužel znám jenom jednu metodu posílání Avízek více lidem najednou

Funda
28. 03. 2001
Dát tip
Ještě k tomu vlaku. Budu na Vás čekat na nádraží raději už od jedné hodiny, abyjste se neztratili.

Jarodějka
28. 03. 2001
Dát tip
raději Ty Fundíku, než Fundíkův founku, trochu jsem zjišťovala, co je Tábor za město.. A teď se bojím, že mi pouhá astrální přítomnost nebude stačit, silou mocí se tam chystá i tělo :o) Mohu pořád ?

Sadaf
28. 03. 2001
Dát tip
Fundíku,teď mě napadla taková šílenost.....no,nebudu se rozepísávat,možná bude překvápko....

Ignis
27. 03. 2001
Dát tip
auble, ja chciiiii ! tak zase priste a preju at je tam baaajocne :)

Vio
27. 03. 2001
Dát tip
Jsem v Praze, sorry.

Vojtek
27. 03. 2001
Dát tip
Uvidíme...ale tohle datum mi příliš nesedí :-)))) musím pobýt i doma....furt jsem v trapu :-))))

JiKo
27. 03. 2001
Dát tip
Táborem jsem dycky jenom projížděl...což se zastavit? (nebudou li nějaké vážnosti...) Vio na místě nezáleží jedem do tábora nééé???

Jarodějka
27. 03. 2001
Dát tip
myslela jsem, že bude ohýnek, ale i když ne, bude hezky, moje bytůstka tam bude s vámi celičká asi astrálně :o)

Funda
27. 03. 2001
Dát tip
Chci jenom dodat, že když ráno brzy vstanete, tak můžeme vyrazit na jednu nedalekou zříceninku a obdivovat se přitom krásám lesa.

Silly
27. 03. 2001
Dát tip
juj, bylo by možno udělati ohýnek...? a ty krásy lesa.... :-)

Silly
27. 03. 2001
Dát tip
Spojení vlakem z Prahy, hlavní nádraží: 11:44 Sp, příjezd do Tábora 13:17 15:10 R, příjezd do Tábora 16:43 16:10 R, příjezd do Tábora 17:40 jak už někteří víme :-)) cestuje-li více než 7 Písmáčků pohromadě, ČD poskytnou hromadnou jízdenku se slevou 30 - 50% ...pamatujte na to někdo :-)))

PetrViP
27. 03. 2001
Dát tip
nevím... asi ne. mám teď jiný starosti...:(

Silly
27. 03. 2001
Dát tip
ještě avízka :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru