Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tím hůř

28. 08. 2006
6
0
1405
Autor
marlene
                         Tak nebezpečně nízko je dneska nebe
             černá
             stoupla ti do očí
             v tvý duši málem
             šlo by se koupat
             a zbytky světla vysát novinovym papírem
             rozžhavenej uhlík je minuta ticha
             každá kapka deště zastaví čas
             spálený srdce nikdo nepoznává
             čí je ?
             čí vlastně bylo ?
             a vůbec nevím, jestli víš
             že tu jde o život
             ne o náš
             TÍM HŮŘ


Kaira
18. 09. 2006
Dát tip
krásný, moc se mi to líbí! tím líp ;-) *

poletik
01. 09. 2006
Dát tip
Nevim co jiko měle, je to psané nebezpečně jemně, ale vyvázlo to bez úhony, ba co víc téměř s (nečekaně) Holanovským závěrem.

marlene
28. 08. 2006
Dát tip
ne, Jiko, jsem vděčná za všechny názory. naopak, pojď do mě, až sem zase něco přihodím :) snad to bude něco novějšího, ne staré dávné ( i když moje zamilované ) vzpomínky... :)

JiKo
28. 08. 2006
Dát tip
doufám, že to necítíš, že tě chci odstarašit od psaní, to probůh nééé :-)

Bezinka
28. 08. 2006
Dát tip
je to procítěné...***

marlene
28. 08. 2006
Dát tip
no ano, tak nějak to chodí...radši vložím pouze osobní zážitek ( s cizími to jde těžko ) než bych pilovala design pouze pro čtenáře...jsou věci, které jsou ti přednější...určitě namítneš že to je o tom to nějak skloubit a budeš mít pravdu :) holt, už je napsáno a hlubší kritika provedena :)Přičemž neříkám, že nebyla od věci...díky tobě i ostatním !

JiKo
28. 08. 2006
Dát tip
potom do básně vkládáš pouze osobní zážitek a jako takový je předložen i čtenáři... Má pak ale cenu žádat o hlubší kritiku?

oleandr
28. 08. 2006
Dát tip
souhlas s cherubínkou...líbí...

vlad03
28. 08. 2006
Dát tip
vraj niekedy treba tisickrat povedat to iste, kym sa pochopi zmysel :), je to fajn* každá kapka deště zastaví čas

cherubinka
28. 08. 2006
Dát tip
všechny slova už někdo použil, záleží na tom, jak...tohle se mi líbí

marlene
28. 08. 2006
Dát tip
nenamítám víc než to, že někdy se ti stane, že vážně stojíš pod tim "nízkym nebem" a už celá ta situace je literárně zprofanovaná :) pro někoho může mít hodnotu už jenom to, když zjistí, že tisíckrát před ním použitá slova sám prožije a mají váhu. jako když ti říkali, co máš a co nemáš a měli pravdu, akorát že tys to pochopil nejépe až v okamžiku, když si na to bez nich přišel sám :)

JiKo
28. 08. 2006
Dát tip
když z toho vyškrtáš všechna literárně zprofanovaná slova jako nebe, černá, oči, duše, spálený srdce.... zjistíš, že ti nic nezbyde. A to je důvod proč ta věc nemá hodnotu. Je to prostě omšelá permutace na ta samá slova.

Daly
28. 08. 2006
Dát tip
tak teda nevim, ale mně se to líbí:) pro mě to má atmosféru:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru