Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TOUŽÍM

27. 03. 2001
1
0
1607
Autor
Kamenna_Tvar

Tak tahle už je doopravdy poněkud delší...

Znenadání se mi udělalo smutno, to protože nevím, jestli mně máš rád tak jak já Tebe. I když tuším, že něco ke mně cítíš a vždycky to najdu ve Tvých očích stále nevím, co to vlastně je. Snad náklonnost, snad přátelství, snad soucit... Ale víš vůbec, že toužím po něčem jiném? Toužím Tě mít celého, jak Tě nikdy žádná neměla. Nechci Tě spoutávat a vlastnit jen toužím být ve Tvé blízkosti. Nechci Ti brát Tvé přátele a věci, které máš tolik rád. Toužím se jen o ně s Tebou dělit a toužím Ti dát půl z těch mých. Toužím naslouchat Tvému sametovému hlasu, když mluvíš o vážných věcech. Toužím hladit Tvoji tvář, líbat Tvá víčka, dotýkat se Tvých vlasů. Toužím se stulit ve Tvé náruči a najít tam pocit bezpečí - vím že ho tam najdu. Toužím s Tebou spřádat bláznivé nápady a pak se jim jen smát. Toužím být s Tebou, když se Ti slzy smutku koulí po tvářích a držet Tě, když se necítíš zrovna nejlépe, abys věděl, že nejsi sám. Toužím se s Tebou brouzdat rosou při východu slunce vím, že to máš rád stejně jako já. Toužím jen sedět a tiše naslouchat, jak zpíváš. Toužím Ti říct, že máš ty nejhezčí oči na celém světě - toužím, abys to věděl. Toužím se dotknout Tvých vlasů a pak Ti pomalu přejet rukou po tváři. Toužím znovu okusit Tvůj dech a nechat se obstoupit Tvým smíchem. Toužím se obléct do Tvého svetru, aby mi stále připomínal Tvoji vůni. Toužím se dívat, jak spíš a být tak blízko, že bych se Tě mohla dotknout, kdybych chtěla. Toužím Ti ukázat své vlastní slabosti a bolístky, abys věděl, že nejsem lepší než Ty. Toužím slyšet Tvé kroky mířící ke mně a vědět, že už je nikdy neuslyším ztrácet se ve tmě. Toužím se ztratit ve Tvých očích a už nikdy nenajít cestu zpátky. Toužím nechat Tvé ruce číst v mé tváři ten příběh o nás dvou. Toužím znát Tvé sny a přání, abych Ti je mohla vyplnit. Toužím zaslechnout pár slůvek, která mi zašeptáš do ouška. Toužím se letmo dotknout Tvé ruky, jen pro ten pocit, že smím. Toužím, abys mně sevřel ve své náruči a nenechal mě znovu odejít. Toužím se dotknout svými rty Tvých, toužím nechat Tvé prsty klouzat po mé kůži jako letní vánek, vím, jak moc jsou něžné. Toužím slyšet Tvůj dech chtějící jít ještě dál, toužím Tě slyšet se ptát: „Kam dál?“ Toužím zase vidět Tvůj úsměv, toužím Ti říct, jak moc mi scházíš, toužím Ti být tak blízko, jak to jen jde, toužím se s Tebou dělit o všechno - to dobré i zlé. Toužím Tě slyšet říct, jak moc o mně stojíš. Toužím po Tobě. Ze všeho nejvíc toužím být s Tebou...
rire
27. 03. 2001
Dát tip
... hele kamenne tvare na zdi u oltare rozsklebene dablice drat utazeny velice kolem krku kolem oci svetlo se hrdlem toci a para syci po uboci vetrne hory... vytvarim mrtve vzory ryju si do krve bezeslovne vzdory naposled poprve ...

Jarodějka
27. 03. 2001
Dát tip
tvé toužení mi připomíná kroužení ve stále užších kruhech, snad jsem to špatně pochopila, protože nechci, aby jsi byla uprostřed nakonec sama :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru