Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Země koní

27. 03. 2001
9
0
2343
Autor
Wolfling

Nekutá kopyta o závod uhání tůněmi klopýtá vybíhá do strání Úkrytem bezpečným rákosí u řeky svým pánem konečným svobodný na věky Se stádem s nadějí pohrdl stájemi projde i závějí projde i bouřemi Kůň hrdý stepi pán dnes už se neskrývá od nás byl odvolán svůj svět teď obývá Z otroctví uteče nezůstal jediný jdi za ním člověče na věčné pastviny Tam ale pamatuj cizí jsi úplně tenhle svět není tvůj ten vznikl pro koně.
Morney
26. 02. 2004
Dát tip
Nádhera !*T

Kasumi
06. 10. 2001
Dát tip
krasny...*

Niniel
16. 06. 2001
Dát tip
jezdim na koni uz od 7let,takze moooc libi!!!!Mam sice radsi negativni tvorbu,protoze ja sama ji take radsi pisu,ale tohle je opravdu zdarile:))

Danny
21. 04. 2001
Dát tip
svět pro koně .... dobrej nápad :-) p.s. trošku faux pas by bylo, kdyby ti vypadlo písmeno "t"

Falka
28. 03. 2001
Dát tip
Jůůů.... to je nádhera.... A jsou tam koníci modrý a bílý a žlutý a červený, malinký i velký a těžký, dusotavý i lehkokopytný.... s hřívou jako vlečka za kometou i jenom tak, s černým pruhem mezi ušima.... tenhle svět vznikl pro Falku, no fakt... :o) Děkujůůůůů :o))) * PS: Jenom jedno malinký uzvědavěný... nemělo by tam být spíš vybíhá ZE stání...? Ale jinak jsem už blaženě potichu a jenom se nechávám hejčkat... hejčk hejčk...

Wolfling
28. 03. 2001
Dát tip
Všem moc děkuju. Falka: Ježkovy oči, ono mi tam vypadlo písmenko. Hlavně, že jsem včera někomu nadával, že má báseň plnou překlepů. To mělo být do stRání. Moc se omouvám.

Verita
28. 03. 2001
Dát tip
líbí....

myrinda
28. 03. 2001
Dát tip
TIP rada te ctu

*

Mythus
27. 03. 2001
Dát tip
YES!*

jester
27. 03. 2001
Dát tip
Nejlepsi co jsem asi od tebe cetl( ale asi necetl vsechno) Urcite si TIP zaslouzi..*

alina
27. 03. 2001
Dát tip
*

Silly
27. 03. 2001
Dát tip
...strefil ses mi do pocitů... lehké a nádherné... tip'

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru