Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kriminální policie pátrá

29. 08. 2006
7
1
3428
Autor
Eidam

Tichými kroky našlapoval na střepy skla.Stejně ho slyšeli. Otočili se dozadu, aby ho i viděli.
A taky že jo!!!. Měl boty a šlapal tam po střepech, když najednou... se propadl do země.
Když ho naposledy viděli... měl na sobě: červenou košili s rukávy... dlouhé riflové kalhoty se zvony,modré oči zakryté slunečními brýlemi značky.Tleskač a hlavu pokrytou vlasy.Je ale velmi pravděpodobné, že již změnil účes a nosí pleš.

1 názor

Nickyx
31. 08. 2006
Dát tip
:)

Eidam
31. 08. 2006
Dát tip
hrbole díky... změnit pleš není totiž vůbec od věci :))) SingleJack: musíš ke kadeřníkovi ...on už ti něco poradí :D honza: no děkuju :) Print : :D**:) petrush: kdyby nosil klobúk tak by bylo jasný, že je to žak širak a odfoukl mu širák :)) tram: no to ani náhodou...to vše je přírodní :))) žádnej chemickej kypřící prášek :)

Tramtarka
30. 08. 2006
Dát tip
sejdem se na psychiatrii-zapomněl si do vlasů dávat kypřící prášek,viď?:)

Petrusha
30. 08. 2006
Dát tip
a nenosí klobúk? ono len, že by sa potom nepoznalo, to aká je jeho momentálna úprava ...

Print
30. 08. 2006
Dát tip
:-))*

Honza_Princ
30. 08. 2006
Dát tip
týýýýýýýýýýý vole. lehké jako větrník s láhví Krakonoše. tohle je umění. prostě nepustit myslivce ke koulím a nechat to točit v hlavě dokola úplně svobodně. tip a nejoblíbenější. JAJ. JUCH. Lick lick lick xxx

aj ja by som chcel nosiť pleš. kde ju zoženiem?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru