Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

N O'Ejedna

30. 08. 2006
7
1
5533
Autor
Garth

N O'Ejedna je průměrný manipulátor se smysly, který nemá pravdu. Ztratil ji se svou vírou na své pravé cestě, což je jedno, protože to není důležité.

Nachází se spousta skeptiků, kteří nejsou důležití. Občas si kreslí kosočtverce pěnou na ubrus, ale N O'Ejednamu je to jedno. Myslí si, že to není důležité. Vypadá to, že je to sehrané, ale není. Není to důležité.

To, co dovede Ji Ko s pivy, Smet Iprach s fernety a Jabkům s kiwi, jabkem a makovcem, svede N O'Ejedna v počítačové hře Golden Axe, za předpokladu, že podvádí. Takhle jeho show působí trapně, obhrouble, vulgárně. A co si má potom člověk myslet? když mu všichni tleskají. Tlesk tlesk tlesk, takhle mu tleskají.

Půllitry a krígle do toho netahej, na to není nikdo zvědavej. Že vypije pivo na ex se zdá jako pravda, ale je to lež. N O'Ejedna si myslí, že to není důležité, že mu na to naletíme, ale nenaletíme, protože nejsme tak hloupí, jak si N O'Ejedna myslí. To, že nás potceňuje neznámená, že jsme hloupí. Když lidi potceňují nemusí to znamenat, že jsou lidi hloupí. To ne!

N O'Ejedna využívá sobů, hnusosti a fosišků. Občas se mu něco nepovede, když se moc přikalí, ale to potom zapře, že si to nepamatuje. Ale to nevadí, když si lidi myslí, že si nepamatuje, že se nestalo tak se to stalo! A přiznejme si, kdo by zvládl to co on.

Osobně jsem z návalu nových dílů N O'Ejedna znechucený. Myslím, že věřit něčemu, co sedm dní krvácí a neumře by se nemělo. N O'Ejedna si myslí, že to není důležité, ale někteří lidi by se neměli opouštět že máme nové jako je to v té písničce neopouštěj staré známé pro nové jsou jako slonové!!!

N O'Ejedna má také několik alternicků, ale ty nejsou důležité.

Kiwi, jabko, makovec.


1 názor

Garth
31. 08. 2006
Dát tip
no... trochu mi podobný je! ať žije luzný kapitán!

Noe1
31. 08. 2006
Dát tip
Tvé přání je mi rozkazem !!! Jak ohledně šíření, tak i srážení. Btw, všiml sis, že ten DJ Loutka ti je podobný?

Garth
31. 08. 2006
Dát tip
Rozšiřte řady lůzy! Ať žije luzný kapitán! Lůza by se zase měla sejít až budu v CZ!

Noe1
31. 08. 2006
Dát tip
u lůzy je možné vše ... i ženský rod grafomanův tak se přihlas do klubu, já tě schválím :-)

Noe1
31. 08. 2006
Dát tip
grafoman (akorát nevím s kolika závorkama): lůza ze zákona kreslí pivní pěnou kosočtverce na ubrus !!! Vše ostatní jsou jen dobrovolné aktivity jednotlivých soudruhů. Jestli ráda kreslíš, pojď mezi nás !!!!

Garth
31. 08. 2006
Dát tip
lůza krade nápady, kopíruje a provozuje plagiátorství !

take my money, take my possession, takem obssesion.. i don´t need taht shits..*

Hnůj neumim:(

Smetiprach
30. 08. 2006
Dát tip
noťe prsk... když si pomyslím, co je na písmoni nicků... :-))

Loutka
30. 08. 2006
Dát tip
takhle teda nevypadam, já ve stoje nikdy neusnul! jo a Loutka je ze všeho nejvíc Hnůj děkuju

Loutka je máslo sádlo lůj!

Loutka
30. 08. 2006
Dát tip
každý by měl být svoje vlastní loutka!

Garth
30. 08. 2006
Dát tip
Když to říká Křivák1, jsem taky pro zavedení Loutkové vlády... Každý by měl mít svého Loutku!

Křivák1
30. 08. 2006
Dát tip
Garth i Loutka mají pravdu !!!! Jsem pro zavedení Loutkové vlády !!!

Loutka
30. 08. 2006
Dát tip
je to debilní, doufam, že jsem tě potěšil

dadik
30. 08. 2006
Dát tip
zajímal by mě Voloďa, v této souvislosti..:)

Zuzulinka
30. 08. 2006
Dát tip
směju se:-)

kiwi jabko tip :_)

JiKo
30. 08. 2006
Dát tip
ehehééé :-)

Garth
30. 08. 2006
Dát tip
jo jo, je to luzně ukecaná cypovina...... ale N O'Ejedna si to zaslouží! Vzhledem k jeho velikosti a rozměrům to je adekvátní a přiznejme si, kdo dokázal to co on!

Noe1
30. 08. 2006
Dát tip
jen možná zbytečně moc ukecané, chtělo by to dilítovat ;-)

Noe1
30. 08. 2006
Dát tip
Lůzně tipuhodné!!! Zajímalozajímalo by mne, kdo pozvedne pochodeď či kdo zastaví tuto povodeň.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru