Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svině

Výběr: Print
02. 04. 2001
5
0
1950
Autor
ARC

Svině (1998) Potkal jsem muže, jenž žil často a dlouho na pustých a nechráněných místech. Odjížděl tramvajemi do hospod, chrámů a bazénů a říkal mi že zespodu je město ochlupené a naivní. Je to závoj? Asi ano, Aslane. Tak vás vítám v kráteru, kde strnule tančí chlapec. A neječ tolik, nebreč, to máš z chlastu, nebo ze srdce pod sklem inkubátoru. Stejně to ještě stokrát posereš, tak co! V kráteru srdce v odpadní krajině nemrtvý vombat na planetě Slze. Žaluju na tebe, kterýs mě sem mrštil, a svou radost nesu dál ve věčném trestu. Křeče lásky, co kdo řekl, kdo koho první cestou do pekla. Jak žehnat všemu, co mě potká? Stejně už nic nestihnu: přečíst všechny básně, co mé sestry Štírky tajně psaly, najít sestru v podzemním baptiseriu, sundat masku ve stínu platanů... Překrásná dívka šla kolem čekankovou nocí, mile se na mě usmála a tichým hlasem vzlykla: Jseš svině!!! S V I N Ě !!! ... přišpendli si mě tedy do své sbírky princů, budu tě hladit mrtvýma očima, v krabičce trpělivě čekat, jestli zestárneš a napřímíš se...
...zestárneš a napřímíš se...hmmm... líbí se mi to celé, ale závěr je parádní...***

m11
26. 09. 2002
Dát tip
ttt

Adelan
03. 04. 2001
Dát tip
Ano, tohle se mi taky moc líbí...*

Janis
02. 04. 2001
Dát tip
*!

Pája
02. 04. 2001
Dát tip
nádherné, opravdu, Arco, jsi pořád lepší přišpendlím si tě*****

Verita
02. 04. 2001
Dát tip
....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! úžasné................!!!!!!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru