Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje srdce

20. 09. 1999
0
0
2472
Autor
Lalinka

kousky citu od soucitu

Moje srdce Tak malicke a prece tolik rozhoduje, tak zranitelne a prece lasku podporuje, tak zklamane a prece duveruje, tak nezne... a prece jej nikdo nemiluje
etéééhovno

sgt_Hakon
25. 10. 2003
Dát tip
to se zlepší ... :)) roztomilé a přiměřeně lítostivé

Drakkan
21. 04. 2002
Dát tip
0/5 vždycky se někdo najde...kdo ho rozbolaví ještě víc...

Anonym
28. 12. 1999
Dát tip
perfect

Bibša
21. 09. 1999
Dát tip
Ten prolog, ach ten prolog, ten mi zní v uších !!! Básnička je krásná, Datinek mi čte myšlenky co se týče útěchy, opravdu tu většinou někdo je, jenom ho přes závoje slz nevidíš.
(Malá kritika od nebásníka - sebelítost není nejlepší téma ...)

Joe
21. 09. 1999
Dát tip
Nevěřím že by tvoje srdce nikdo nemiloval. Jednou přijde a uvidíš že ta chvíle čekání stála za to. Dej mi vědět.

Merle
20. 09. 1999
Dát tip
Na útěchu opravdu nejsem ten pravej, tak tímto aspoň vyzívám ty pravý, aby s tím koukali něco dělat!

Datin
20. 09. 1999
Dát tip
Já také nejsem ten pravý, ale myslím si, že se určitě na tomhle našem malém světě, najde někdo kdo Tě má rád. Někdo kdo je s Tebou rád a je rád že jsi. Někdo koho by velmi zarmoutilo, kdyby se Ti stalo něco zlého. Někdo kdo Tě chytne za ruku když Ti není dobře... Někdo o němž třeba ani nepřemýšlíš, že je někdo... Ale je... Určitě je...

.....Já vím... Kecy, kecy, kecy...Ale přesně to co pociťuješ jsem nedávno zažíval, a vím jak je to nepřijemné a zraňující... A tohle je to jak to cítím dnes...

MOTTO: Nedej se pohltit smutkem a beznadějí, ale nadějí a smíchem...

slavek
20. 09. 1999
Dát tip
Znám..
strašně krásná básnička. A strašně pravdivá. A strašně bolestná...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru