Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hřbitovní

01. 09. 2006
4
0
1498
Autor
marlene

nezapomínám ( na nikoho z vás )






                                kočky se plížej po hrobech
                                za zdí
                                někdo potichu zpívá

                                jak neříkáš nic
                                jak bolí mě

                                že jsem živá živá živá






rychlokvaška-s pointou. líbí se mi to.*

marlene
02. 09. 2006
Dát tip
přesně tak :)

Casenka
02. 09. 2006
Dát tip
Proti gustu...

marlene
01. 09. 2006
Dát tip
akorát by možná ztratila původní záměr...kritiku přijímám, je to jen pocitová miniaturka, možná těžko přístupná tak, jak bylo zamýšleno ( ale osobně bych to určo neměnila )

Casenka
01. 09. 2006
Dát tip
Trochu se mi ulevilo, že je tu napsáno, že má autor zájem o hlubší kritiku. Říkám si, že by nebylo špatné poupravit báseň tak, aby zmizel první verš, který je moc ostrý a drsný. Nadále by nebylo, dle mého názoru, marné dvojnásobně vymazat echo "živá". Pak by báseň nabyla dynamiky a citlivosti. :-)

poletik
01. 09. 2006
Dát tip
Trochu odbytá. Pěkný obrázek, cit a nic kolem.

guy
01. 09. 2006
Dát tip
hm, vnímám to na ten první způsob *

JiKo
31. 08. 2006
Dát tip
tohle je písmák, ten učí vytrvalosti! rozviň svůj klid :-)

marlene
31. 08. 2006
Dát tip
protože se mi to vůbec nezobrazovalo...tak jsem myslela, že to tam není :))) ( ani ted se mi to neukazuje, musim se v tom nejak prohrabnout ) a vnímání bych nechala na tobě - jak to na tebe působí, tak to vímej...třeba i protichůdně... ( ale žes to ty, myšleno to bylo spíš vážně než nevážně - i když smrtelně vážně zase néé :)

JiKo
31. 08. 2006
Dát tip
Dobrá pointa, jen nevím jestli ji mám vnímat spíš jako lamentaci anebo mě má přivádět do smíchu. Ono se mi to střídá když to čtu. Bude dobré to vysvětlit, protože tohle dostane rám až přednesem. vTip ps: proooooč to vkládáš 4x proboha!!! :-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru