Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Závěť

Výběr: Print
04. 04. 2001
11
0
2589
Autor
ARC

4Sfinx on Stromboli:)

Závěť (1999) Chci chcípnout někde jinde než v ňáký zasraný desinfikovaný nemocnici Pod zkurvenejma zářivkama mezi krásnejma piercingovejma sestrama Chci s nima kouřit gandžu na Jamajce Tančit s Ladislavem Klímou a s Nico Pak pod zenovým lopuchem s Františkem Halasem Hlavně rychle Jsem zbabělý Kdybych byl ženou Byla bych lesbickou dominou s charitativními sklony Kdybych byl mužem Byl bych Miki Volkem nebo svatým Františkem Ale že jsem Pinki pinki přes kamínky píšu výkřiky modlitby a dopisy Jediné bohyni Angele Arcaně Cathy Lilith Marii Sphinx Wandě z Arku:-) Chci abyste mě pohřbili na hřbitově s vyhlídkou do kraje Ale proč svému vězení stavět pomník Pošlete ho po větru za mou šílenou duší nebo hinduisticky do dívčího záchodku Do kraje za zrcadlem Prosím abyste mi odpustili a nikdy nikdy nepřestali tančit Odkazuju vám svoje zlo který jsem tu nechal všude Střepy lásky o kterou jsem se marně snažil A svoje zkurvený básně...
***

ARC
10. 10. 2001
Dát tip
Takže Blani odpověď: ano, jistě jistě že můžeš takto!!! No, žes to čítala vícekrát než-li Čajku, nevypovídá nic o qalitě mého Testamentu, ale spíš o tom, že v údivu nad tým, akú hovadskost to píšu, je nutné to číst asi vícekrát, aby čtenář mohl správně určit moji diagnózu:))).....a pak,kolikrát jsi vlastně čítala toho Vtáka? Co když 1x:)))) A vůbec....tak já se zkritizuju sám: neštvi ma, a nesrovnávej tento můj "zvratek" s průzračnou čistou klasikou Bachovou!!! (já vim že to bys neudělala,mluvíš o qantitě ne qalitě...) a pak: to moje je moc ukecaný, zkrátit by to xtělo,to by se tesař nápisu zlatého udřel a upadla by mu ruka při tesání ....no, já sebe-kritiku mám rád,víš, tovíš,moje Dg, všechny sebe- mám rád....Taky je to asi vo tom,že ač mam hrozně rád hřbitovy,hlavně v mlze,nevim proč se stavěj...had taky nepohřbívává svoji kůži:)))))

ARC
07. 10. 2001
Dát tip
Blanisko, já vim, že ty ty:))) Se přihlaš tu, a zkritizuj mi to hlava nepata:))))

Martina
06. 10. 2001
Dát tip
...proč svému vězení stavět pomník....a zase Nico..

ARC
06. 10. 2001
Dát tip
Proč Nico tady, Martino? Vězení = tělo.

Open
02. 07. 2001
Dát tip
ok beru.

Janis
16. 04. 2001
Dát tip
*!

Wiki
15. 04. 2001
Dát tip
TIP.

Margarettka
10. 04. 2001
Dát tip
Myslil, ze to nepotrebuje komentar....dost dobry....jak nemam rada vulgarismy, tady se mi libi... *

Pája
06. 04. 2001
Dát tip
*

myrinda
05. 04. 2001
Dát tip
TIP

hermit
04. 04. 2001
Dát tip
Paráda!!! *****************

Verita
04. 04. 2001
Dát tip
....!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru